رسته های شغلی ⌵

مهاجرت به ساسکاچوان

اگر که شما هم قصد کار در ساسکاچوان  و مهاجرت به ساسکاچوان را دارید پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا به همه سوالات ذهنی شما در رابطه با مهاجرت به ساسکاچوان پاسخ بدهیم؛ ساسکاچوان «Saskatchewan» یکی از استان‌های کشور کانادا است که شرایط زندگی، سطح رفاه، طبیعت و آب‌وهوای مطلوبی برای زندگی دارد. به همین خاطر است که برخی از مهاجرین، زندگی در استان ساسکاچوان کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. سالانه ایرانیان بسیاری از طریق برنامه‌های مهاجرتی مختلف به‌صورت انفرادی یا همراه با خانواده برای مهاجرت به ساسکاچوان اقدام میکنند. ممکن است شما نیز وقتی شرایط خود را به‌خوبی بررسی کردید، بتوانید راه‌های همواری را برای مهاجرت به ساسکاچوان پیدا کنید. در ادامه به بررسی شرایط کلی زندگی و کار در ساسکاچوان می‌پردازیم که می‌تواند به شما در ارزیابی شرایط‌تان برای مطابقت با برنامه‌های مهاجرتی این استان کمک کند؛ همینطور اگر قصد کار در ساسکاچوان و مهاجرت به این استان را دارید میتوانید فرم رایگان ارزیابی مهاجرت را تکمیل کرده تا کارشناسان ما آن را بررسی کرده و در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مهاجرت به ساسکاچوان

آن چه در این مقاله میخوانید

چرا کار در ساسکاچوان!؟

به‌طبع وقتی از محبوبیت یک مکان برای مهاجرت، کار و زندگی صحبت می‌شود، باید دلایل این امر هم بیان شود. بنابراین حتماً استان ساسکاچوان دارای امتیازات ویژه‌ای است که ایرانیان بسیاری آن را برای کار و مهاجرت انتخاب می‌کنند. به‌صورت کلی دلایل بسیاری برای مهاجرت به ساسکاچوان وجود دارد که از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساسکاچوان به سبدغذایی کانادا مشهور است؛ چون ۲۸ درصد از غلات کانادا و بیشتر از ۵۴ درصد گندم کشور کانادا در این استان تولید می‌شود.
  • سهم کشاورزی از تولید ناخالص داخلی ساسکاچوان برابر با ۵ درصد است که درصد قابل توجهی به شمار می‌رود.
  • با توجه به منابع فنی کشاورزی در ساسکاچوان، زندگی در این استان برای مشاغل مربوط به حوزه کشاورزی بسیار ایده‌آل است.
  • علاوه بر کشاورزی، مشاغل حوزه خدمات مانند امور مالی، بیمه و مستغلات با ۱۷ درصد تولید ناخالص داخلی نیز نقش زیادی در اقتصاد ایالت ساسکاچوان دارد.
  • ساسکاچوان همچنین غنی از مواد معدنی مانند «پتاس»، «اورانیوم»، «زغال سنگ»، «نفت»، «گاز طبیعی» و …. است.
  • ساسکاچوان همچنین صادرکننده برتر کشورکانادا در زمینه «پتاس» و «کودهای شیمیایی» است.
  • نرخ بیکاری در استان ساسکاچوان کشور کانادا کمتر از ۴ درصد است که کمترین نرخ بیکاری در کل کانادا محسوب می‌شود.
  • حداقل دستمزد در استان ساسکاچوان ۱۰٫۵۰ دلار به ازای هر ساعت کار است.
  • وجود دریاچه‌های بکر، کیلومترها رودخانه‌ و جویبارها، جنگل‌های انبوه و حیات وحش زیبا جزو امتیازات دیگر زندگی در ساسکاچوان هستند.
 

با نگاهی کلی به موارد فوق می‌توان به راحتی به دلایل کار در ساسکاچوان پی برد. درواقع مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، مالی و…. لیست بالایی از مشاغل مختلف را در بر می‌گیرد که در ادامه به بررسی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

بررسی مشاغل پر درآمد در استان ساسکاچوان کانادا

مشاغل پردرآمد ساسکاچوان

در ساسکاچوان نیز مانند بیشتر مناطق جهان، هرچه میزان تحصیلات و مهارت افراد بالاتر باشد، احتمال کسب درآمد بالاتر و بیشتر نیز برای آن‌ها بیشتر خواهد بود. بنابراین مشاغل رده بالا در ساسکاچوان دارای بیشترین مقدار درآمد هستند که برخی از آن‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

پردرآمدترین مشاغل برای کار در ساسکاچوان
اقتصاددان189000 دلار
مدیریت حسابداری172000 دلار
مدیریت اجرایی209000 دلار
مدیریت تبلیغات184000 دلار
مدیریت پروژه ساخت و ساز189000 دلار
مشاور عمران198000 دلار
رئیس عملیات بانکی246000 دلار
مدیر شعبه بانکی255000 دلار
پزشکان245000 دلار
وکلا225000 دلار

می‌بینید که مشاغل دانش محور دارای سطح درآمد بالایی در کشور کانادا و استان ساسکاچوان هستند. برخی از مشاغل نیز مقدار درآمد آن‌ها به‌صورت دقیق مشخص نیست،   به تعداد مراجعه کننده آن‌ها بستگی دارد. اما باز هم در رده مشاغل سطح بالا و پردرآمد جای می‌گیرند.

مشاغل مورد نیاز برای کار در ساسکاچوان (بازار کار ساسکاچوان)

مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان

کار در ساسکاچوان دارای متقاضایان بسیاری است در نتیجه بازار کار ساسکاچوان بسیار خوب است. درواقع استان ساسکاچوان یکی از اصلی‌ترین استان‌ها برای مهاجرت کاری به کشور کانادا است؛ چراکه این استان توانسته است با افزایش لیست مشاغل مورد نیاز خود، متقاضیان بسیاری را به عنوان نیروی کار متخصص از سراسر جهان جذب کند.اگر که شما هم قصد مهاجرت به ساسکاچوان را دارید در ادامه مهم‌ترین مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان را می‌توانید ببینید:

پرستاری

در ناک‌های شغلی ساسکاچوان می‌توان مشاغل مربوط به حوزه پرستاری را مشاهده کرد. این گروه از متقاضیان باید حداقل شش ماه تجربه کار به‌صورت تمام وقت به همراه مجوز کار معتبر در زمینه پرستاری یا در زمینه تخصصی سلامت در ساسکاچوان را داشته باشند.

عکاسی

شغل عکاسی در کانادا دارای گرایش‌های بسیاری همچون «چهره یا پرتره، مد و فشن، عکاسی خیابانی، ماکرو، طبیعت و مناظر، عکاسی صنعتی، تجاری، پزشکی و …..» است. افرادی که در رشته عکاسی در یکی از گرایش‌های تخصصی یا عمومی آن مهارت دارند، می‌توانند برای کار در ساسکاچوان درخواست داده و از این طریق به این استان مهاجرت کنند. لازم به ذکر است که درآمد شغل عکاسی در کشور کانادا می‌تواند به حدود ۱۲ دلار در ساعت برسد!

روانشناسی

در ناک‌های شغلی ساسکاچوان می‌توان شاخه‌های متعدد شغل روانشناسی را مشاهده کرد که شامل روانشناسی تربیتی، بالینی، مشاوره‌ای، رشد، تکاملی و…. است. البته برای دریافت این شغل در کانادا باید مدرک بالاتر از کارشناسی داشته باشید. البته در کشور کانادا و ایالت ساسکاچوان روان‌شناسان می‌توانند در مشاغلی همچون محقق و کادر آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها، سازمان های دولتی یا غیردولتی، مؤسسه‌های مشاوره‌ای، تیم‌های تحقیق و مشاوره، حل مشکلات یادگیری و رفتاری دانشجویان و…. نیز مشغول به کار شوند. توسط حقوق دریافتی یک روانشناس در کشور کانادا حدود 77,347 دلار در سال است!

همین طور ما یک مقاله جامع در رابطه با این شغل منتشر کرده‌ایم که پیشنهاد میکنیم حتما مقاله روانشناسی در کانادا را مطالعه نمایید.

فریلنسری

اقامت ایالت ساسکاچوان با مشاغل فریلنسری یا «خود اشتغالی» نیز امکان‌پذیر است. البته برای خوداشغالی در این کشور باید مدارم و مستندات لازم برای حرفه خود را ارائه دهید تا بتوانید به کار در ساسکاچوان مشغول شوید.

آرایشگری

آرایشگری شامل آرایش، پیرایش، کوتاهی مو، اصلاح، شست‌وشوی مو، هایلات مو و … است. درواقع افراد در هر شاخه از آرایشگری که مهارت داشته باشند، می‌توانند برای دریافت شغل مرتبط با آن در ساسکاچوان درخواست بدهند. خوشبختانه اخذ مشاغل آرایشگری در این استان با سهولت بیشتری امکان‌پذیر است؛ توصیه میشود برای اطلاعات بیشتر مقاله آرایشگری در کانادا را حتما مطالعه نمایید.

کار خدماتی

کارکنان یا کارگران خدماتی می‌توانند در مشاغل زیادی همچون نظافت، نگهداری از سالمندان، تهیه یا سرو غذا، شست‌وشوی لباس یا ملحفه و…. مشغول به کار شوند یا به کارفرمایان خود کمک کنند. اگرچه کارهای خدماتی جزو مشاغل رده بالا با درآمد بالا نیستند، اما بازار کار گسترده‌ای دارند.

راننده کامیون

در شرایط مهاجرت به ساسکاچوان 2023، امکان مهاجرت رانندگان کامیون به این کشور نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. کشور کانادا نیاز مبرمی به رانندگان کامیون و ماشین سنگین دارد که گواهینامه پایه یک داشته باشند. البته برای اخذ چنین شغلی باید از یک کارفرمایی ساسکاچوانی پیشنهاد کار داشته باشید!

جوشکاری

جوشکاران در کشور کانادا و ایالت ساسکاچوان توسط شرکت‌های تولید فلزات ساختمانی، سنگ‌فرش، دیگ‌ بخار، ماشین‌آلات سنگین، هواپیما، کشتی، محصولات فلزی و…. استخدام می‌شوند. البته جوشکارها می‌توانند به‌صورت خوداشتغال نیز به کار مشغول شوند!

نجاری

نجارها نیز همچون جوشکارها می‌توانند به استخدام مراکز تولیدی و کاری مختلف درآمده یا به‌صورت خوداشتغال در ساسکاچوان فعالیت کنند. متوسط درآمد نجارها در استان ساسکاچوان حدود 26 دلار در ساعت ارزیابی شده است؛ اگر که میخواهید از شرایط نجاری در کانادا آگاه شوید مقاله نجاری در کانادا را مطالعه نمایید.

می‌بینید که مشاغل نامبرده بازار کار خوبی در ساسکاچوان داشته و جزو مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان محسوب می‌شوند. اگر شما در یکی از حرفه‌های فوق یا حرفه‌های شبیه به آن‌ها مهارت، دانش یا تخصص دارید، می‌توانید با در نظر گرفتن سایر شرایط، برای کار در ساسکاچوان درخواست بدهید.

شرایط مهاجرت به ساسکاچوان

اقامت ساسکاچوان

برای اینکه بتوانید از طریق نیروی متخصص ساسکاچوان به کشور کانادا سفر کنید، باید شرایط چنین مهاجرتی را برای خود فراهم کرده باشید. درواقع شرایط زندگی در استان ساسکاچوان و شرایط کار در ساسکاچوان ایجاب می‌کند که شرایط لازم برای زندگی در این استان را از قبل داشته باشید. اصلی‌ترین شرایط مهاجرت به استان ساسکاچوان  را می‌توان در جدول زیر مشاهده کرد:

شرایط مهاجرت به ساسکاچوان
سنبین 18 تا 35 سال (بهترین سن برای مهاجرت کاری)
میزان تحصیلاتلیسانس و فوق لیسانس به بالا
سابقه کاریحداقل دو سال
سطح دانش زبانمدرک آیلتس 7 به بالا
جاب آفرداشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمای ساسکاچوانی

موارد فوق جزو شرایط مهاجرت به استان ساسکاچوان و دریافت اقامت ایالت ساسکاچوان هستند. درواقع برای دریافت ویزای کار ساسکاچوان باید از شرایط نامبرده برخودار باشید. ممکن است بسته به برنامه مهاجرتی شما، ممکن است شرایط بیشتری هم لازم باشد. اما معمولاً موارد نامبرده برای مهاجرت به ایالت ساسکاچوان در اثر طرح‌های مهاجرتی باید فراهم باشند!

روش‌های مهاجرت به ساسکاچوان

روش‌های بسیاری برای مهاجرت به ایالت ساسکاچوان وجود دارد که هریک شرایط خاص خود را دارند. از جمله روش‌های مهاجرت به ساسکاچوان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اکسپرس اینتری
  • اسکیل ورکر
  • اسکیل ترید
 

روش‌های فوق جزو رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به ساسکاچوان کشور کانادا هستند که سالانه هزاران نفر از طریق این برنامه به ساسکاچوان مهاجرت می‌کنند. در ادامه به بررسی بیشتر روش‌های مهاجرت به ساسكاچوان یا مهاجرت به استان ساسکاچوان خواهیم پرداخت.

 

کار در ساسکاچوان از طریق اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری «Express Entry» یا «EE» یکی از برنامه‌های جامع مهاجرت به کشور کانادا برای متخصصین و افراد صاحب مهارت است که از سال 2015 ارائه شده است تا افراد متخصص راحت‌تر بتوانند به کانادا مهاجرت کنند. مهارت از این طریق باید با کسب امتیاز لازم برای ورود و اقامت ساسکاچوان برقرار باشد. مهاجرت ساسکاچوان از طریق اکسپرس اینتری نیز از روش‌های رایج مهاجرت کاری به این کشور است که خود شامل برنامه‌های زیر می‌شود:

1) کار در ساسکاچوان از طریق اسکیل ورکر

کار در ساسکاچوان از طریق اسکیل ورکر «Skilled Worker» یا «کارمند ماهر» یکی از بهترین روش‌های کار در ساسکاچوان است. از جمله مزایای مهم اقامت در ساسکاچوان با روش اسکیل ورکر کانادا می‌توان به این موضوع اشاره کرد که همسر و فرزندان زیر 18 شخص متقاضی نیز می‌توانند در کشور کانادا و استان ساسکاچوان اقامت داشته باشند. این افراد همچنین می‌توانند از مزایای کار و تحصیل در این کشور بهره‌مند شوند!

2) کار در ساسکاچوان از طریق اسکیل ترید

استان ساسکاچوان مهاجرت از طریق اسکیل ترید «Skill Trades» را نیز شامل می‌شود. اسکیل ترید نیز دیگر روش مهاجرت افراد متخصص و ماهر به کشور کانادا است. اسکیل ترید نیز یکی دیگر از برنامه‌های روش مهاجرتی اکسپرس اینتری است که در آن نیروهای ماهر فنی می‌توانند از طریق آن به کانادا و استان ساسکاچوان مهاجرت کنند!

3) کار در ساسکاچوان از طریق برنامه استانی ساسکاچوان

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت و کار در ساسکاچوان، استفاده از روش برنامه‌های استانی کانادا «Provincial Nominee Program» است که برنامه استان ساسکاچوان «SINP-Saskatchewan Immigrant Nominee Program» نیز در آن ارائه شده است. یعنی استان ساسکاچوان نیز در کنار سایر استان‌های کشور کانادا، نیروهای کاری لازم خود را از طریق این برنامه اعلام کرده و افراد واجد شرایط را جذب می‌کند.

4) کار در ساسکاچوان از طریق جاب آفر

برنامه جاب آفر ساسکاچوان «International skilled worker- employment offer» دیگر برنامه مهاجرت و کار در ساسکاچوان است که می‌توان برای دریافت اقامت یا ساسكاچوان مهاجرت از آن استفاده کرد. این روش برای افرادی مناسب است که به‌صورت قطعی یک پیشنهاد کاری از استان ساسکاچوان از یک کارفرما دارند. در صورت پذیرش در این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌های نامبرده می‌توان اقامت دائم کانادا را دریافت کرد!

می‌بینید که روش‌های بسیاری برای مهاجرت کاری به کشور کانادا و استان ساسکاچوان وجود دارد. شما می‌توانید برحسب شرایط خود، یکی از روش‌های نامبرده را برای مهاجرت به این استان و دریافت اقامت ساسکاچوان انتخاب نمایید.

حتما بخوانید : جاب آفر کانادا چیست؟

پیدا کردن کار در ساسکاچوان

وبسایت‌هایی وجود دارند که سایت مهاجرت به ساسکاچوان محسوب می‌شوند. مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان ۲۰23 نیز طیف وسیعی از مشاغل مختلف را در بر می‌‌گیرند. علاوه بر وبسایت‌های کاری کانادایی می‌توان از طریق صفحات کارفرمایان کانادایی در شبکه‌های اجتماعی همچون لینکدین «LinkedIn» نیز برای پیدا کردن کار در ساسکاچوان اقدام کرد. اما ممکن است پیدا کرد کار در ساسکاچوان به این روش‌ برای افراد متقاضی دشوار باشد. اما باز هم جای نگرانی نیست؛ چون در وب فارسی نیز سامانه‌هایی برای پیدا کردن کار و جاب آفر در ساسکاچوان وجود دارد. برای مثال، شما می‌توانید از طریق لینک زیر برای پیدا کردن فرصت‌های کار کانادایی در مؤسسه راهکارهای مثبت نیکان اقدام نمایید:

مهاجرت با خانواده برای کار در ساسکاچوان

کیفیت زندگی در عمان

برای دریافت ویزای کار ساسکاچوان همراه با خانواده راه‌های بسیاری وجود دارد. درواقع بسیاری از روش‌های مهاجرت کار در ساسکاچوان که تا به اینجا معرفی شد، امکان همراهی خانواده در اقامت ساسکاچوان یا کانادا را دارند. اما یکی از برنامه‌های عالی برای مهاجرت با خانواده برای کار در ساسکاچوان، برنامه استانی ساسکاچوان است. برطبق آمارهای اینترنتی ارائه شده، از هر 10 مهاجر جدید استان ساسکاچوان، حدود 7 نفر آن‌ها از طریق برنامه استانی ساسکاچوان به این استان مهاجرت کرده‌اند. درواقع نرخ استخدام مهاجران جدید در این استان حدود 76 درصد اعلام شده که آمار قابل توجهی است!

مدرک زبان برای کار در ساسکاچوان

در شرایط مهاجرت به استان ساسکاچوان، وجود مدرک زبان برای متقضایان اجباری است. درواقع هر نیروی متخصص ساسکاچوان باید از توانایی زبانی قابل قبولی برخوردار باشد تا بتواند شرایط زندگی در استان ساسکاچوان را کسب کند. برای شرایط اقامت ساسکاچوان باید مدرک مربوط به یکی از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی که دو زبان اصلی کشور کانادا هستند، ارائه شود که موارد لزوم آن معمولاً در سایت اداره مهاجرت ساسکاچوان اعلام می‌شود. چه در شرایط جدید مهاجرت به ساسکاچوان و چه در شرایط قدیمی آن، همواره نیاز به مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا وجود داشته است. بنابراین برای ویزای ساسکاچوان باید مدرک زبان وجود داشته باشد. شما می‌توانید با شرکت در آزمون‌های آیلتس، مدرک زبان انگلیسی کافی برای دریافت اقامت ایالت ساسکاچوان را کسب نمایید.

ساعت کاری در ساسکاچوان

شرایط ساسکاچوان برحسب قانون اعلام شده است. به طوری‌که لیست مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان اغلب از یک نوع برنامه و ساعت کاری بهره می‌گیرند. به‌صورت کلی ساعت کاری در ساسکاچوان به این قرار است:

  • ساعات کاری در استان ساسکاچوان 8 ساعت کار در روز (برابر با 44 ساعت کار در هفته) است.
  • ساعت کار استاندارد در کشور کانادا که شامل استان ساسکاچوان نیز می‌شود، از روز دوشنبه تا جمعه بین 8:00 صبح یا 8:30 صبح تا 5 بعد از ظهر است.
  • به‌صورت کلی، استاندارد کاری در کانادا 40 ساعت کار هفته است اما در برخی از استان‌ها 44 ساعت اعلام می‌شود.
  • اگر یک کارمند بیش از ساعات اعلام شده‌ی هفته کار استاندارد انجام دهد، مستحق دریافت حقوق اضافه کاری خواهد بود.
  • در بیشتر استان‌ها و مناطق کشور کانادا، نرخ اضافه کاری حدود 1.5 برابر دستمزد ساعتی عادی کارمندان است که این حق در استان ساسکچوان حدود 25 برابر دستمزد ساعتی معمولی است!
 

موارد فوق شرایط کاری کانادا و استان ساسکاچوان این کشور هستند. البته معمولاً شرایط و استانداردهای کاری در بیشتر مناطق و استان‌های کانادا به یک شکل است. اگر هم تفاوتی وجود داشته باشد، آن تفاوت اندک است!!

درباره شهر ساسکاچوان

ساسکاچوان «Saskatchewan» یکی از استان‌های کشور کانادا است که محصور در خشکی است که به داشتن دشت‌های پهناور شهرت دارد. این استان دارای جنگل‌های انبوه شمالی، تپه‌های شنی و ده‌ها هزار دریاچه است که سبب می‌شود آن را بیشتر برای فضا و امکانات طبیعی‌اش بشناسند. بزرگ‌ترین شهر این استان، شهر ساسکاتون «Saskatoon» بوده و مرکز آن نیز شهر رجیانا «Regina» است. بیشتر مردمان این استان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. با توجه به اینکه مردمان مهاجر بسیاری با فرهنگ‌ها مختلف در این استان زندگی می‌کنند، سطح آزادی برای آرامش تمام افراد در سطح بالایی قرار دارد. همچنین مردم این استان از نظر فرهنگی نیز د ر موقعیت مناسبی قرار دارند و می‌توانند به هنر، موسیقی، تئاتر و …. بپردازند.

ساسکاچوان استانی با آب‌وهوای قاره‌ای است که مهاجرت‌ها در آن نقش مهمی دارند. درواقع این استان تلاش می‌کند تا برای کمک به اقتصاد رو به رشد خود، سطح مهاجرپذیری خود را افزایش دهد. به طوری‌که هر ساله حدود 10,000 مهاجر جدید را جذب می‌کند!

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

برای کار در ساسکاچوان و مهاجرت به ساسکاچوان از کجا شروع کنم؟

کشور کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر جهان است که به‌خصوص سالانه ایرانیان بسیاری برای کار و زندگی به این کشور مهاجرت می‌کنند. هر استان کشور کانادا نیز شرایط همواری را برای مهاجرت افراد در نظر گرفته است. استان ساسکاچوان یکی از مهاجرپذیرترین استان‌های کشور کانادا است که می‌توان در آن به کار و زندگی مشغول شد. سالانه افراد زیادی از راه‌های مختلف به ساسکاچوان می‌روند. اگر شما نیز تصور می‌کنید تمایل به مهاجرت به این استان دارید، بهتر است ضمن بررسی شرایط کلی خود، شرایط دقیق و اختصاصی خود برای مهاجرت به این استان را ارزیابی کنید. برای این منظور لازم است تا از یک کارشناس مهاجرتی کمک بگیرید. اگر تصمیم شما برای بررسی شرایط مهاجرت به ساسکاچوان جدی است، همین حالا می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳  با مشاورین مؤسسه مهاجرتی راهکارهای مثبت نیکان تماس حاصل نمایید.

سولات متداول

مشاغلی که سطح تحصیلات و مهارت بالایی را می‌طلبند مانند مشاغل مدیریتی و اجرایی شانس بالایی برای پذیرش در ساسکاچوان دارند

بله داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی برای کار در ساسکاچوان و کشور کانادا ضروری است.

بله داشتن مدرک تحصیلی برای این امر الزامی است و هرچقدر مدرک بالاتر باشد، بهتر است.

اقامت ایالت ساسکاچوان با اکسپرس اینتری در صورت دریافت دعوتنامه می‌تواند با اقامت دائم همراه شود.

معمولاً افراد از برنامه‌های مختلف اکسپرس اینتری برای مهاجرت کاری به ساسکاچوان استفاده می‌کنند که از این راه می‌توان همراه با خانواده مهاجرت کرد.

استان ساسکچوان علاوه بر داشتن مناطع طبیعی، جنگل، دریاچه‌های فراوان، همچنین آب‌وهوای مطلوب، دارای شرایط زندگی سطح بالا و فرصت‌های کاری بسیاری است.

ساسکاچوان «Saskatchewan» یکی از استان‌های جنوبی کشور کانادا است که یکی از مهاجرپذیرترین استان‌های این کشور نیز محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید