رسته های شغلی ⌵

جاب آفر کانادا

جاب آفر کانادا یکی از راه‌های پرطرفدار برای مهاجرت به این کشور است. به صورت کلی جاب آفر در لغت به معنای «پیشنهاد کاری» است؛ درواقع اصطلاح پیشنهاد کاری یا پیشنهاد شغلی به شرکتی اطلاق می‌شود که یک موقعیت شغلی را به نامزد مناسب برای انجام آن کار پیشنهاد می‌کند. البته شرایط جاب آفر در کشورهای مختلف با هم تفاوت داشته و مراحل متفاوتی را نیز در بر می‌گیرد. 

اگر شما نیز قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید، آگاهی از مفهوم جاب آفر کانادا و شرایط آن برای شما ضروری است تا بتوانید از این طریق مهاجرت کرده یا در روش‌های مهاجرتی دیگر نیز به‌راحتی بخش مربوط به جاب آفر را تکمیل نمایید. همچنین میتوانید فرم رایگان ارزیابی مهاجرت را تکمیل نمایید تا کارشناسان مهاجرتی ما به طور کامل شما را راهنمایی کنند، در ادامه به بررسی نحوه دریافت جاب آفر از کانادا خواهیم پرداخت و مزایا و مدارک لازم برای این نوع از مهاجرت را بررسی خواهیم کرد؛ پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

آن چه در این مقاله میخوانید

ویزای جاب آفر کانادا چیست؟

جاب آفر کانادا «Canadian job offer» به معنای «پیشنهاد کار کانادایی» است. به‌طبع این اصطلاح برای افرادی اهمیت دارد که قصد مهاجرت به کشور کانادا «Cananda» را داشته باشند. به‌صورت کلی شرایط پذیرش مهاجر در کشورهای مهاجرپذیر مانند کانادا به این صورت است که فرد باید قبل از ورود به این کشور، از طرف یک کارفرمای کانادایی، پیشنهاد کار گرفته باشد.

 یعنی نیروی کار خارجی برای ورود به داخل کانادا باید دعوت‌نامه کاری معتبر داشته باشد. در این صورت وقتی یک کارفرما که صاحب کسب‌وکار در کشور مقصد است، یک شخص خارجی را تأیید کرده و از وی برای انجام کار دعوت به همکاری کرده است، پس پذیرش چنین شخصی برای اداره مهاجرت کشور مقصد نیز آسان‌تر خواهد بود!

 

جاب آفر کانادا چیست

افرادی که می‌خواهند با استفاده از ویزای کاری به کانادا مهاجرت کنند، باید قبل از اقدام به مهاجرت، جاب آفر کانادایی دریافت کنند. هر روش مهاجرتی که به کار و مهارت مربوط باشد، مستلزم گرفتن جاب آفر کانادا است یا حداقل دریافت جاب آفر می‌تواند مسیر مهاجرت را هموارتر کند! اصلی‌ترین مزیت ویزای جاب آفر کانادا این است که امکان تبدیل آن به اقامت دائم کانادا وجود دارد. یعنی شما پس از یک مدت زمان خاص می‌توانید برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کرده و برای همیشه در این کشور بمانید.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

مهاجرت به کانادا با جاب آفر به چه صورت انجام می‌شود؟

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر

تا به اینجا تا حدودی متوجه شدیم که جاب آفر کانادا چیست؟ اما پس از این باید به شرایط و روش‌های دریافت جاب آفر کانادا بپردازیم. برای اخذ جاب آفر کانادا در روش‌های مختلف مهاجرتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. درواقع جاب آفر می‌تواند در انواع روش‌های زیر دریافت شود:

اکسپرس اینتری کانادا «Express Entry»

اکسپرس اینتری یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا است که از سال 2015 در دسترس قرار گرفته است. اکسپرس اینتری ویزا نیست، بلکه چهارچوب‌هایی است که از طریق آن، افراد مناسب برای استفاده از ویزاهای مختلف کاری برگزیده می‌شوند. به کمک این روش می‌توان برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کرد. سایر روش‌های زیر مانند اسکیل ورکر، اسکیل ترید یا مهاجرت استانی کانادا نیز می‌توانند زیرمجموعه اکسپرس اینتری باشند.

به شما پیشنهاد میکنیم بعد از اینکه این مقاله را خوانید، حتما مقاله اکسپرس اینتری کاناد چیست ؟ را مطالعه نمایید تا با شرایط مهاجرت به کانادا آشنا شوید.

ورک ‌پرمیت کانادا «Work Permit»

ورک پرمیت یک تأییدیه کتبی است که امکان اقامت کاری در کشور کانادا را برای افراد امکان‌پذیر می‌کند. این روش خود دارای دو نوع آزاد یا باز «Open Work Permit» و نوع بسته یا محدود «Close Work Permit» است. در نوع بسته‌ی آن، فرد باید حتماً از کانادا جاب آفر داشته باشد، اما در نوع باز آن ضروری برای دریافت اولیه جاب آفر نیست. اما ورک پرمیت به‌صورت کلی به‌عنوان یک روش مهاجرتی جاب آفری شناخته می‌شود!

همینطور برای درک بهتر،توصیه میکنیم مقاله ورک پرمبت کانادا چیست؟ را حتما مطالعه نمایید.

اسکیل ورکر کانادا «Skilled Worker»

برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر کانادا به جذب نیروی متخصص و ماهر مربوط می‌شود. درواقع افرادی که دارای مهارت یا تخصص در یک رشته خاص هستند، می‌توانند به‌راحتی با دریافت جاب آفر، از طریق روش اسکیل ورکر، اقامت کشور کانادا را گرفته و به این کشور مهاجرت کنند،اگر که قصد مهاجرت از این روش را دارید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله روش اسکیل ورکر کانادا را حتما مطالعه نمایید.

اسکیل ترید کانادا «Skilled Trade»

اسکیل ترید یک ویزای مهاجرتی مخصوص افرادی است که دارای مهارت فنی هستند. درواقع اگر سطح تحصیلات یا سرمایه بالا ندارید، اما دارای تبحر در یک رشته فنی هستید، این روش مهاجرتی می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

برنامه‌های استانی کانادا «PNP»

برنامه‌های استانی کانادا «Province Nomination Program» که به اختصار «PNP» نامیده می‌شود، برای کارگران و افرادی است که با داشتن مهارت، تحصیلات و تجربه کاری برای کمک به اقتصاد یک استان در کشور کانادا داوطلب می‌شوند. درواقع این نوع روش نیز روی مهارت افراد برای کمک به اقتصاد کانادا از طریق نیروی کار کارآمد تمرکز دارد.

می‌بینید که کلیه روش‌های فوق به نوعی روی داشتن مهارت برای کار کردن در کشور کانادا تأکید دارند هرکجا که حرف از کار، حرفه و مهارت باشد، جاب آفر هم ضرورت خواهد داشت. به همین خاطر مهاجرت به کانادا با جاب آفر می‌تواند از روش‌های نامبرده برای شما امکان‌پذیر شود!

لیست مشاغل جاب آفر کانادا | چه مشاغلی شامل جاب‌آفر کانادا می‌شود؟

لیست مشاغل جاب آفر کانادا

شما در هر شغلی که مهارت داشته باشید، شانس دریافت جاب آفر کانادا را خواهید داشت، چراکه مشاغلی که در این کشور به نیروی کار نیاز دارند، دارای لیست بلندبالایی است که از جمله برخی از مشاغل آن می‌تواند 20 مورد جدول زیر را نام برد:

شغل موردنیاز برای دریافت جاب آفر در کشور کانادا
سرپرست آشپزخانهآرایشگر
داروسازپرستار
عینک‌سازفیزیوتراپیست
مدیر بازاریابیحسابدار
روانشناس بالینیکارگر خدماتی
راننده لیفتراکمهندس عمران
راننده کامیون و راننده سرویسمکانیک خودرو
مونتاژ کارتوسعه دهنده نرم‌افزار
برنامه‌نویس کامپیوترنانوا و شیرینی‌پز
قصابنانوا و شیرینی‌پز

بررسی قوانین جاب آفر کانادا برای مهاجرت

قوانین ویزای جاب آفر کانادا

برای اینکه بدانیم چگونه از کانادا جاب آفر بگیریم، باید از قوانین این کشور نسبت به جاب آفر آگاهی داشته باشیم. برای این کار علاوه‌بر مطالعه این مطلب می‌توانید به سایت جاب آفر کانادا مراجعه کنید. درواقع هر کارفرمای کانادایی به‌راحتی نمی‌تواند در خارج از کشور برای افراد پیشنهاد کار بفرستد و امنیت کاری نیروی داخل کشور را به خطر بیندازد. از این رو قوانینی برای این امر وجود دارد که آن‌ها را به این صورت می‌توان بیان کرد:

  • کارفرمای کانادایی باید قبل از ارسال جاب آفر برای متقاضی خارجی، پیشنهاد شغلی خود را برای نیروهای کار کانادایی ارائه کند. این موضوع شهروندان کانادایی یا افراد مقیم دائم این کشور را شامل می‌شود. چراکه در کشور کانادا، پیدا کردن کار برای شهروندان و مقیمان دائمی آن در اولویت قرار دارند.
  • کارفرما باید ۴ هفته متوالی شغل موردنظر خود را در پنج منبع آگهی کند.
  • کارفرما در مورد مشاغلی که درآمد بالایی دارند، می‌بایست آگهی آن را در سه منبع از میان روزنامه‌ها یا وبسایت‌های شغلی پربازدید منتشر کند.
  • اگر پس از گذشت ۴ هفته از زمان انتشار آگهی‌ شغلی کارفرما، هیچ شخصی از بین شهروندان یا مقیمان دائم کشور کانادابرای دریافت کار اعلام شده داوطلب نشدند، کارفرما می‌بایست از اداره کار و امور توسعه کانادا «Employment and Social Development Canada» به‌اختصار «ESDC» مجوز «LMIA» دریافت کند.
  • کارفرما با دریافت مجوز LMIA کانادا  ثابت می‌کند که استخدام نیروی خارجی موردنظرش بر بازار کار کانادا تأثیر منفی ندارد. یعنی باعث بیکار شدن نیروهای کار داخلی این کشور نمی‌شود!
 

در صورتی که شرایط فوق برقرار باشد، کارفرما می‌تواند پیشنهاد کار خود را برای اشخاص خارجی که درخواست کار داده‌اند ارسال کند. در این صورت شخص خارجی با اخذ جاب آفر کانادا می‌تواند مجوز ورود به این کشور را به‌دست آورد.

همان‌طور که در قسمت قبل گفته شد، دریافت مجوز «LMIA» باید توسط کارفرمای کانادایی دریافت شود تا ثابت کند که به نیروی کار خارجی نیاز دارد. این مجوز معمولاً باید با هزینه شخصی کارفرما دریافت شود و ربطی به شخص متقاضی ندارد. اما شخص متقاضی برای دریافت جاب آفر به این مدرک برای تحویل به اداره مهاجرت کانادا نیاز دارد که باید آن را از کارفرمای خود تحویل بگیرد.

شرایط ویزای جاب‌آفر کانادا چیست؟

شرایط ویزا جاب افر کانادا

شاید مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر کار آسانی به نظر برسد. اما باید آگاه باشید که هرکاری را نمی‌توان جاب آفر در نظر گرفت. در واقع جاب آفر باید یک سری شرایط را داشته باشد تا بتواند مورد تأیید کشور کانادا قرار بگیرد. از جمله شرایط جاب آفر کانادا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • جاب آفر باید تمام‌ وقت باشد. (یعنی حداقل ۳۰ ساعت کار در هفته)
  • جاب آفر نباید فصلی باشد.
  • حداقل مدت جاب آفر باید یک سال تمام باشد.
  • جاب آفر باید موفق به دریافت مجوز «LMIA» شده یا معاف از «LMIA» باشد. (برخی از مشاغل اصلی در کانادا می‌توانند معاف از «LMIA» باشند)
 

جاب آفر مورد تأیید باید از شرایط نامبرده برخوردار باشد، در غیر این‌صورت نمی‌توان از آن برای ورود به کشور کانادا یا اخذ اقامت این کشور استفاده کرد.

مراحل ویزای جاب آفر کانادا چیست؟

چگونه جاب افر کانادا بگیریم

به‌طبع برای دریافت جاب آفر از کشور کانادا، کسی از کانادا با شما تماس خصوصی نمی‌گیرد یا ایمیل اختصاصی ارسال نمی‌کند. بنابراین خودتان باید ابتدا برای دریافت جاب آفر اقدامات لازم را انجام دهید یا این که میتوانید این پروسه را به وکلا مهاجرتی راهکارهای مثبت بسپارید؛ این اقدامات باید طی مراحل زیر انجام شوند:

  • تهیه‌ کاورلتر «Cover Letter»

    این نوع نوشته کمک می‌کند تا رزومه شما در ذهن کارفرما باقی بماند. همچنین باید برای تهیه رزومه‌ حرفه‌ای با توجه به قواعد نگارشی کانادا نیز اقدام کنید تا دقیقاً بتوانید اعلام کنید چه کاری از شما برمی‌آید.
  • عضویت در سایت‌های کاریابی در کانادا

    برای این منظور باید در وبسایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری ایجاد کرده یا پروفایل بسازید. آن‌گاه شرح کارهای حرفه‌ای یا مهارت‌های خود را با زبان انگلیسی در آن قید کنید. برای این منظور می‌توانید از شبکه لینکدین «Linkedin» استفاده کنید که به این امر اختصاص دارد. بیشتر کارفرمایان موقعیت‌های شغلی خود را در این شبکه به اشتراک می‌گذارند.
  • بررسی مهارت ها

    با توجه به مهارت‌ها، تخصص و سطح تحصیلات خود، مشاغل موردنیاز در بازار کار کانادا را مورد بررسی قرار دهید.
  • ارتباطات شخصی

    با توجه به اینکه بیشتر کارها در وبسایت‌ها یا صفحات اجتماعی اعلام نمی‌شوند، از طریق ارتباطات شخصی باید به دنبال کار مناسب در کانادا باشید.
  • پیدا کردن شغل و دریافت جاب آفر

    وقتی موقعیت شغلی مناسب را پیدا کردید، حالا باید از کارفرما بخواهید تا برای شما جاب آفر بفرستد. البته در این مرحله، اگر جاب آفر شما معاف از مجوز «LMIA» نباشد، کارفرما باید برای دریافت آن اقدام کرده و سپس آن را برای شما ارسال کند.

مدارک لازم برای اخذ جاب‌آفر کانادا از کارفرما

اخذ جاب افر کانادا

تا به این جا فهمیدیم که ویزای جاب آفر چیست و از شرایط ویزای جاب آفر کانادا نیز آگاه شدیم. اما مرحله مهم، همان مرحله اخذ جاب آفر کانادا است که به پیدا کردن کار و متفاعد کردن کارفرمای آن کار مربوط می‌شود. برای این که شما بتوانید هر نوع کارفرمایی را متقاد کنید که از پس کار وی برمی‌آیید، باید مدارک زیر را به‌صورت آماده داشته باشید:

  • رزومه حرفه‌ای
  • توصیه‌نامه یا نامه شغلی از کارفرمایان قبلی خود (در صورت وجود)
  • مدارک کسب‌وکار (در صورت داشتن شغل آزاد)
  • نمونه طرح‌ها یا پروژه‌هایی که قبلاً انجام داده‌اید
  • معادل‌‌سازی ریز نمرات و مدارک دانشگاهی
 

اگر شما به نرم‌افزار یا کار با دستگاه خاصی تبحر دارید، باید آن را در رزومه خود ثبت کنید. همچنین اگر در انجمن‌های شغلی خاصی عضو هستید نیز باید آن را قید کنید. این موضوع بیش از هر چیز به خلاقیت خودتان برمی‌گردد که چطور مهارت خود را به کارفرما معرفی کنید که او بتواند به‌راحتی شما را پذیرش کند.

در بزرگترین بانک فرصت‌های شغلی بین المللی شنا کنید!
سامانه کاریابی بین المللی

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا از طریق جاب آفر

اقامت کانادا از طریق جاب افر

 وقتی شما موفق به دریافت جاب آفر شدید، حالا باید برای دریافت ویزای کار کشور کانادا درخواست بدهید. برای این امر به مدارکی از این دست نیاز دارید:

مدارک لازم
اسکن پاسپورت با تمام صفحات (با اعتبار حداقل ۶ ماه)
دو قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵
اسکن ترجمه شناسنامه
اسکن ترجمه سند ازدواج (در صورت تأهل)
گواهی عدم سوء پیشینه
نامه جاب آفر از کارفرمای کانادایی
کپی مجوز «LMIA»
نامه «CAQ» (در صورت کار کردن در استان کبک کانادا)
رزومه کاری
دریافت جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان امکان‌پذیر است. در صورت لزوم ارائه مدرک زبان نیازی نیست نمره آیلتس برای جاب آفر کانادا بالا باشد.
نامه‌های شغلی مرتبط و سوابق بیمه
در صورت داشتن شغل آزاد یا شرکت دارید، مدارک زیر را تحویل دهید:
- جواز کسب یا اسناد ثبت شرکت، روزنامه رسمی، آگهی تغییرات و تاسیس و اساسنامه
- کارت‌های بازرگانی
- اسناد پرداخت مالیات
- اسناد مالی شرکت
- تمکن بانکی شرکت یا فعالیت مربوط به ۶ ماه گذشته
توصیه نامه از کارفرمایان قبلی یا سرتیفیکت‌های مهارتی و تخصصی مرتبط
ارزیابی یا معادلسازی مدارک تحصیلی مانند ریزنمرات دانشگاهی (در صورت لزوم)
انجام انگشت نگاری (بایومتریک)
نتیجه آزمایشات پزشکی (در صورت لزوم)

تمکن مالی برای اخذ جاب‌آفر کانادا

دریافت جاب آفر از کانادا

برای دریافت ویزای کار از طریق اخذ جاب آفر کانادا باید شما بتوانید اثبات کنید که توانایی مالی برای زندگی در کانادا برای 12 ماه را دارید. برای اینکه بدانید مقدار این تمکن مالی چقدر است، به جدول زیر مراجعه کنید:

تعداد اعضای خانواده
12 ماه
6 ماه
1 نفر۲۶,۶۲۰ ۱۳,۳۱۰
2 نفر۳۳,۱۴۰۱۶,۵۷۰
3 نفر۴۰,۷۴۲۲۰,۳۷۱
4 نفر۴۹,۴۶۶۲۴,۷۳۳
5 نفر۵۶,۱۰۴۲۸,۰۵۲
6 نفر۶۳,۲۷۶۳۱,۶۳۸
7 نفر۷۰,۴۴۸۳۵,۲۲۴

 شما باید مبالغ اعلام شده را برحسب تعداد اعضای خانواده روی حساب بانکی خود داشته باشید تا تمکن مالی شما اثبات شود. اگر بیشتر از این تعداد هستید، به ازای هر نفر در 12 ماه مبلغ ۷,۱۷۲ دلار و برای 6 ماه به ازای هر نفر ۳,۵۸۶ دلار باید اضافه شود.

هزینه جاب‌آفر کانادا چقدر است؟

هزینه اخذ جاب‌آفر از کانادا

برای دریافت ویزای جاب آفر کانادا یا همان ورک پرمیت باید از هزینه‌ اخذ ویزای جاب آفر از کانادا آگاهی داشته باشید. البته هزینه ترجمه مدارک، هزینه رزومه نویسی، هزینه وکیل مهاجرتی و … نیز به هزینه‌های کلی دریافت جاب آفر و ویزای کار اضافه می‌شود که در اینجا قابل بررسی نیست. در جدول زیر فقط به بررسی هزینه‌های کلی می‌پردازیم:

هزینه ها
هزینه اخد ویزای ورک پرمیت «Work Permit» ۱۵۵ دلار به ازای هر نفر
هزینه انگشت‌نگاری «Biometric»۸۵ دلار به ازای هر نفر
هزینه مجوز ارزیابی کار کانادا «LMIA»۱۰۰۰ دلار
هزینه انطباق کارفرما «Employer compliance Fee»۲۳۰ دلار

علاوه بر موارد فوق، با توجه به این که سفارت کانادا در ایران وجود ندارد، باید به یکی از کشورهای همسایه برای انگشت‌نگاری بروید که آن نیز برای شما هزینه دارد. همچنین هزینه‌های مربوط به بررسی پرونده در اداره مهاجرت کانادا نیز به هزینه‌های فوق اضافه خواهد شد. بنابراین شما باید علاوه بر موارد کلی، هزینه‌های حاشیه‌ای را نیز در نظر بگیرید. در صورتی که جاب آفر شما نیاز به مجوز «LMIA» داشته باشد، هزینه آن بر عهده کارفرما خواهد بود. اما اگر جاب آفر شما معاف از «LMIA» باشد، کارفرما فقط باید هزینه انطباق کارفرما را بپردازد!

بررسی شرایط مهاجرت همسر و فرزندان با ویزای جاب‌آفر کانادا

گرفتن جاب آفر کانادا با خانواده

یکی از مزایای ویزای جاب آفر کانادا این است که افراد می‌توانند برای اقامت خانواده خود در این کشور نیز اقدام کنند و برای آن‌ها ویزای همراه بگیرند. ویزای همراه کانادا نیز مدارک خاص خود مانند گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت و …. را می‌طلبد که باید در مورد هریک از اعضا تحویل داده شود.

دریافت اقامت کانادا از طریق جاب‌آفر

خرید جاب افر کانادا

در صورتی که موفق به گرفتن جاب آفر از کانادا شوید و برای مدت زمان مشخصی در این کشور کار کنید، آن‌گاه پس از چند سال می‌توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور به‌صورت قانونی اقدام نمایید. اما در وهله اول دریافت اقامت دائم چندان مطرح نیست.

مزیت مهاجرت از طریق جاب آفر

از جمله مزایای مهاجرت از طریق ویزای جاب آفر کانادا می‌توان چنین مواردی را نام برد:

  • می‌توانید وارد کشور کانادا شده، در این کشور کار کرده و درآمد دلاری داشته باشید.
  • می‌توانید از شرایط لوکس زندگی در کشور کانادا بهره‌مند شوید.
  • می‌توانید خانواده‌تان را نیز با خود به کانادا ببرید.
  • می‌توانید پس از چند سال درخواست اقامت دائم کانادا بدهید.
  • می‌توانید به سایر شهرهای کانادا سفر کنید.
 

باتوجه به این که نیاز به نیروی کار و برنامه جاب آفر در مناطق کم‌جمعیت کانادا مانند چهار استان کانادا یعنی نیوبرانزویک، نوااسکوشیا، پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور بیشتر از سایر استان‌ها است؛ ویزای جاب آفر آتلانتیک کانادا را می‌توانید در زمان کمتری دریافت کنید.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

پیشنهاد موسسه مهاجرتی راهکارهای مثبت برای دریافت جاب آفر کانادا

می‌بینید که شرایط مهاجرت کاری به کانادا خود یک مبحث فرار است که در این مطلب فقط بخشی از آن بررسی شد. این مهم دارای جزئيات خیلی بیشتری است که اگر بخواهیم تمام مواد و استثناهای آن را بررسی کنیم، به اندازه یک کتاب قطور خواهد شد. 

به همین دلیل است که بیشتر افراد برای مهاجرت به مؤسسه‌های مهاجرتی مراجعه می‌کنند تا بتوانند به آسان‌ترین شیوه ممکن به مناسب‌ترین شرایط خود برای مهاجرت آگاهی پیدا کنند. شما نیز می‌توانید برای آگاهی از تناسبات شرایط خود با بهترین طرح مهاجرت کاری برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا، از طریق شماره تماس  ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳  با مؤسسه مهاجرتی راهکارهای مثبت نیکان تماس حاصل نمایید. البته اگر شما اطلاعات دیگری در مورد اخذ ویزای کار کانادا با جاب آفر دارید، می‌توانید آن را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید یا سؤالات خود را مطرح نمایید.

سوالات متداول

در وهله اول خیر، اما بعد از یک سال کار کردن با ویزای جاب آفر در کانادا می‌توان از طریق اکسپرس اینتری برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کرد.

پروسه‌ی مهاجرتی با جاب آفر به شرایط شما و آماده بودن تمام مدارک‌تان بستگی دارد. هرچقدر شما آماده‌تر باشید، این پروسه سریع‌تر طی خواهد شد.

زمانی که بعد از دریافت جاب آفر برای اقامت دائم اقدام می‌کنید، در صورت پذیرش اقامت دائم شما شهروند کانادا محسوب می‌شوید.

برای دریافت جاب آفر حداقل باید ۲ سال سابقه کاری در حرفه خود داشته باشید.

حداقل سن 18 سال و حداکثری برای آن در نظر گرفته نشده. اما هرچقدر سن شما پایین‌تر باشد، شانس بیشتری برای کار در این کشور خواهید داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید