رسته های شغلی ⌵

درباره راهکارهای مثبت نیکان

اگر مثل ما برای سالهای طولانی در صنعت مهاجرت فعال بوده باشید، می‌دانید که مهاجرت کاری یکی از امن ترین، مطمئن ترین و آینده نگرانه ترین راه‌های مهاجرت است. داشتن شغل مناسب از ابتدای مهاجرت به یک کشور جدید، به مهاجر این فرصت را می‌دهد تا بدون نگرانی های ناشی از مسائل کاری و مالی، به سرعت با فرهنگ کشور مقصد خو گرفته و در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد. ما در آژانس توسعه کسب وکار و مهاجرت چهره نگار از سال ۱۳۹۵ در حال خدمت رسانی به هموطنان از طریق ارائه راهکارهای مهاجرتی متنوعی بودیم، اما در سال ۱۳۹۹ تصمیم گرفتیم با تاسیس شرکت تخصصی کاریابی بین المللی با نام تجاری راهکارهای مثبت نیکان، به شماره ثبت ۵۶۱۷۶۳ و با گرد هم آوری برخی از بهترین متخصصان این عرصه از صنعت مهاجرت، گامی بلند برای پاسخگوئی به کارجویان بین المللی برداریم. ما با بررسی دقیق تجارب پیشین در این حوزه کاری، نقاط ضعف موجود را شناسائی کرده و برای رفع آنها از بهترین راهکارهای ممکن بهره ببریم. 

مهمترین ارزش رقابتی ما در راهکارهای مثبت نیکان، نگاه جامع ما به تمامی نیازهای مخاطبانمان بوده و در تلاشیم تا با ارائه سرویس های یکپارچه و همه جانبه نگر خدمتگذاری قابل اعتماد برای این تصمیم مهم شما باشیم. از خاطر نبریم، فرصت ها در گذرند و ما قلاب صید آنها برای آینده شما و خانواده دوست داشتنی شمائیم. اکنون و فقط اکنون زمان تصمیم است،‌ ما را فرا بخوانید تا راهنمایتان باشیم.

  • تاسیس شرکت مادر

    ما از ۱۳۹۵ و در قالب آژانس مهاجرتی چهره نگار در حال خدمت رسانی به هموطنان برای انواع روش های مهاجرتی از جمله ویزاهای کاری بوده ایم.
  • تاسیس راهکارهای مثبت نیکان

    ما شرکت تخصصی خودمان در حوزه مهاجرت کاری را در سال ۱۳۹۹ تاسیس کردیم تا با دقت بیشتری بر ارائه سرویس های یکپارچه در این حوزه متمرکز شویم.
  • توسعه روش ها و کشورها

    ما از ۱۳۹۹ تا کنون با جمع آوری بهترین متدها و اجرای آن گستره ای وسیع شامل بیش از ۱۸ کشور و بیش از ۵۵ روش مختلف را برای مهاجرت کاری شما آماده کردیم.
  • راه اندازی سامانه راهکارهای مثبت نیکان

    ما در سال ۱۴۰۰ با تاسیس بانک فرصت های شغلی آماده که هر روزه ده ها فرصت شغلی مختلف در کشورهای برتر را پوشش می دهد مخاطبانمان را برای تصمیم گیری دقیق تر یاری نمودیم.
  • راه اندازی سایت Plusolutions.net

    ما تصمیم گرفتیم به صورت مستقیم از طریق پلتفرم جدیدی با شما مخاطبان روبرو شویم. تا بتوانیم با نمایش توانمندی ها و قابلیت هایمان، همراهی شما را در شکل دهی به آینده شما تضمین نمائیم.

شهریار جوهری
نائب رئیس هیئت مدیره

پانته‌آ معدلت
مدیر اجرایی

مهرداد مسینان
مدیر عامل

سعید احمدی
رئیس هیئت مدیره

محبوبه ابراهیمی
کارشناس فنی

 پوریا بختیاری 
مشاور مهاجرت

مهسا پژوه 
مشاور مهاجرت

امیر یوسفی
کارشناس سئو

Call Now Buttonتماس بگیرید