رسته های شغلی ⌵

اکسپرس اینتری کانادا

ویزا اکسپرس اینتری کانادا

به احتمال زیاد در طول چند سال اخیر متوجه شده‌اید که آمار مهاجرت از ایران به سایر کشورها  با اهداف مختلف کاری، تحصیلی و …. افزایش زیادی پیدا کرده است. در این بین، بیشتر مقصد مهاجرت افراد، کشور کانادا بوده است. این موضوع را می‌توان به مهاجرپذیر بودن، وجود فرصت‌های شغلی متنوع و استانداردهای بالای زندگی در این کشور نسبت داد.

برای مهاجرت به کانادا راه‌های بسیاری وجود دارد که یکی از مطلوب‌ترین آن‌ها، استفاده از امکان سیستم اکسپرس اینتری کانادا است. درواقع برنامه اکسپرس اینتری کانادا مخصوص افراد متخصصی است که در رشته یا فن خاصی مهارت دارند. اگر شما نیز مهارت خاصی دارید یا فکر می‌کنید می‌توانید در زمان کوتاهی پیش نیازهای این روش را به‌دست آورید، مهاجرت از این طریق برای شما بهترین مسیر خواهد بود. در ادامه به جزئیات بیشتر این روش می‌پردازیم.

همچنین برای بررسی شرایط خود میتوانید فرم رایگان ارزیابی مهاجرت را تکمیل کرده تا کارشناسان ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

آن چه در این مقاله میخوانید

منظور از اکسپرس اینتری کانادا چیست؟

اکسپرس اینتری کانادا چیست؟

اکسپرس اینتری «Express Entry» به معنای «ورود سریع» است. با توجه به اینکه معمولاً روند مهاجرت، دریافت ویزا و دریافت اقامت دائم یک کشور فرایندی زمانبر و طاقت‌فرساست، از این رو کشور کانادا با هدف کوتاه کردن این مسیر برای مهاجران در سال 2015، طرح اعطای اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری را ارائه داد. هدف از راه اندازی سیستم اکسپرس اینتری کانادا، در واقع تسهیل و تسریع  پذیرش مهاجر و سرعت بخشیدن به استخدام نیروی کار ماهر برای اقتصاد روبه ‌رشد این کشور بوده است. در وصف بیشتر روش اکسپرس اینتری کانادا می‌توان گفت:

  1. افرادی که در هر دوره قرعه‌کشی اکسپرس اینتری کانادا بتوانند بیشترین امتیاز را کسب کنند، برای دریافت اقامت دائم کانادا دعوتنامه خواهند گرفت.
  2. کشور کانادا حدود 60 درصد از مهاجرین خود را از طریق برنامه اکسپرس اینتری پذیرش می‌کند.
  3. پیش‌بینی می‌شود کشور کانادا تا سال 2024 بیش از 110000 مهاجر را از طریق سیستم اکسپرس اینتری جذب کند.
  4. اکسپرس اینتری express entry برای متقاضیان ویزای کار کانادا صادر نمی کند، بلکه بیشتر یک سیستم امتیاز بندی است که متقاضیان دریافت اقامت دائم را انتخاب می کند. 

با توجه به این توصیفات، دریافت اقامت دائم و حق شهروندی در کشور کانادا با اکسپرس اینتری می‌تواند در اسرع وقت اتفاق بیفتد؛ چیزی که در سایر روش‌های مهاجرت می‌تواند ماه ها و شاید چندین سال به طول بینجامد. در ادامه به بررسی شرایط این روش می‌پردازیم تا در صورت تمایل بتوانیم خود را برای آن آماده کنیم.

اگر نمیتونی بخونی، پادکست اکسپرس اینتری رو گوش بده

پادکست اکسپرس اینتری کانادا
صفر تا صد اکسپرس اینتری در ۱۰ دقیقه
12:12 00:00

پیشنهاد میکنیم مقاله کار در کانادا از طریق مهاجرت کاری بخوانید.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا به چه صورت است؟

امتیاز بندی اکسپرس اینتری

در شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، باید فرد بتواند خود را با سیستم امتیازبندی این روش وفق دهد. درواقع کشور کانادا برای روش اکسپرس اینتری، یک سری امتیازبندی در نظر گرفته است که باید به آن‌ها توجه شود. 

شرایط اکسپرس اینتری کانادا با توجه به امتیازی که هر فرد در هریک از معیارهای آن کسب می‌کند، برای وی برقرار خواهد شد. درواقع برای دریافت اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری، باید بتوانید در معیارهای این روش بتوانید امتیاز قابل قبول را کسب نمایید. در ادامه به بررسی معیارهای امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا می پردازیم.

امتیاز شمار اکسپرس اینتری
محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کانادا

معیارهای امتیاز بندی اکسپرس اینتری

نحوه امتیاز دهی اکسپرس اینتری کانادا

همانطور که اشاره شد، قبل از اقدام برای دریافت اقامت از طریق اکسپرس اینتری کانادا، باید شرایط آن را در خود ببینید. اگر شما بتوانید بیشترین امتیاز را از این معیارها بگیرید، می‌توانید برای اخذ ویزای اکسپرس اینتری اقدام کنید. 

این معیارها شامل شرط سن و سال، میزان تحصیلات، سابقه کاری، مهارت‌های زبان انگلیسی و فرانسوی، میزان انطباق‌پذیری یا سازگاری با جامعه کانادا، داشتن پیشنهاد شغلی و…. هستند. هریک از این معیارها دارای بازه‌ی مجاز مخصوص به خود هستند که شما باید بتوانید در این بازه جای بگیرید. در غیر این‌صورت نمی‌توانید برای مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری اقدام کنید. در ادامه به بررسی بازه‌ی مجاز برای هریک از معیارهای نامبرده می‌پردازیم.

بر طبق معیارهای اکسپرس اینتری کانادا، شخص باید در شرایط ایده‌آلی برای استفاده از این روش باشد و حداقل امتیاز اکسپرس اینتری را کسب کند. بر طبق این معیارها، مجموعه امتیازات برابر با 1200 خواهد بود که 600 امتیاز آن می تواند از طریق نامزدی استانی حاصل شود (600 امتیاز به اطلاعات شخصی شخص و همراه وی برمی‌گردد):

 

در مقاله امتیازبندی مهاجرت به کانادا به طور کامل تمامی معیارها را بررسی کرده‌ایم.

سن در اکپرس اینتری

سن

میزان تحصیلان در اکسپرس انتری

میزان تحصیلات

سابقه کار برای اکسپرس اینتری

سابقه کار

نمره زبان برای اکسپرس اینتری

مهارت زبان

جاب افر اکسپرس اینتری

جاب آفر

محاسبه امتیاز همسر اکسپرس اینتری

امتیاز همسر

سن و سال

بازه‌ی سنی که بتواند در امتیازبندی اکسپرس اینتری کانادا لحاظ شود، بین 18 تا 45 سال است. در این بین، افرادی که در بازه‌ی سنی بین 20 تا 29 سال هستند، بیشترین امتیاز را می‌توانند از این مرحله کسب کنند. پس از آن به ازای هر یک سال افزایش سن، 5 امتیاز کسر می شود.

میزان تحصیلات

در امتیازبندی میزان تحصیلات، برترین امتیازات به‌ترتیب به مدرک دکتری و فوق لیسانس تعلق می‌گیرد. این درجه‌بندی تا مدرک دیپلم ادامه دارد. اما هرچقدر میزان تحصیلات فرد بالاتر باشد، امتیاز بیشتری از این مرحله خواهد گرفت.

سابقه کار

سابقه کار برای اکسپرس اینتری اهمیت بالایی دارد. درواقع اگر سابقه کار برای اکسپرس اینتری در سطح قابل قبولی باشد، این نوع مهاجرت راحت‌تر صورت می‌گیرد. برای دریافت امتیاز در معیار سابقه کار اکسپرس اینتری کانادا، شخص باید در طی 10 سال گذشته بین 2 تا 6 سال و بالاتر سابقه کار داشته باشد. هرچقدر سال‌های سابقه کار فرد در طی 10 سال گذشته بیشتر باشد، امتیاز بیشتری از این معیار خواهد گرفت.

مهارت زبان

با توجه به اینکه زبان‌های رسمی کشور کانادا دو زبان انگلیسی و فرانسوی هستند، فرد باید در هنگام ثبت درخواست اولیه خود بتواند برای یکی از این دو زبان به عنوان زبان اول مورد نظر خود، مدرک رسمی معادل CLB 7 به بالا ارائه کند. تسلط به زبان دوم (خواه انلیسی یا فرانسه) امتیاز مضاعف خواهد داشت.

پیشنهاد کاری (جاب آفر)

داشتن پیشنهاد کار از کارفرمایی در کشور کانادا یک امتیاز ویژه برای افراد متقاضی اکسپرس اینتری محسوب می‌شود. شما می‌توانید از طریق مجموعه کاریابی بین امللی ما جهت دریافت جاب آفر کانادا یا همان پیشنهاد شغلی  اقدام کرده و شانس موفقیت خود را بالا ببرید.

امتیازهای همسر

امتیازهای فرد مجرد با فرد متأهل در اکسپرس اینتری با هم تفاوت دارند. در برخی از موارد افراد مجرد شانس بیشتری برای دریافت امتیاز دارند و در برخی دیگر از موارد، وجود همسری که تحصیلات و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه، یا سابقه تحصیل  یا کار در کانادا را داشته باشد، می‌تواند برای فرد متقاضی بسیار سودمند باشد.

انطباق پذیری

انطباق‌پذیری یا سازگاری درواقع به امکان‌هایی اشاره دارد که شخص به‌واسطه‌ی آن‌ها بتواند سریع‌تر به زندگی در کانادا عادت کند. وجود سابقه زندگی در کانادا، داشتن اقوام نزدیک در کانادا و برخی دیگر از شرایط می‌توانند سبب دریافت امتیاز انطباق‌پذیری برای فرد متقاضی شوند!

برنامه‌ها و روش‌های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

روش اکسپرس اینتری کانادا

برنامه‌های اکسپرس اینتری کانادا به مشاغلی اشاره دارد که فرد باید در یکی از آن‌ها امتیازات بالا نسبت به سایر متقاضیان داشته باشد. این برنامه‌ها را می‌توان به این صورت بیان کرد:

اسکیل ورکر یا نیروی ماهر فدرال «FSWC»

نیروهای متخصصی که حرفه و شغل آن‌ها در بین مشاغل مدیریتی، یا مشاغل نیازمند مدرک دانشگاهی مانند پزشکان، مهندسان یا در رده مشاغلی باشند که نیازمند مدرک آموزشی رسمی یا گذراندن دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی ، مانند برق‌کاری، تأسیسات، آشپزی و… باشد می‌توانند با برنامه اسکیل ورکر کانادا ، از طریق اکسپرس انتری اقامت دائم کشور کانادا را بگیرند. البته این افراد باید حداقل سابقه یک سال کار مستمر در رشته موردنظر را داشته باشند؛ همچنین مدرک تحصیلی آن‌ها باید برابر یا بالاتر از دیپلم کانادا بوده و توانایی زبان آن‌ها نیز در حد مورد نیاز آن رشته  باشد!

اسکیل ترید یا نیروی ماهر فنی فدرال «FSTP»

برنامه اسکیل ترید در اکسپرس اینتری با هدف جبران کمبود نیروی فنی ماهر در برخی از استان‌های کشور کانادا ایجاد شده است. برای مهاجرت با این برنامه باید شغل متقاضی در رده مشاغل نیازمند مدرک دانشگاهی، یا هر مدرک آموزشی مرتبط یا گذراندن دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی مانند برق‌کاری، تاسیسات، آشپزی و…. باشد. البته این افراد باید حداقل سابقه دو سال کار مداوم تمام‌وقت در رشته موردنظر را داشته باشند، همچنین مانند برنامه قبلی، مدرک تحصیلی آن‌ها باید در حد دیپلم کانادا  یا بالاتر از آن بوده و توانایی زبان آن‌ها نیز در حد قابل قبول قرار داشته باشد!

تجربه کار کانادایی «Canadian Experience Class»

افرادی که حداقل سابقه یک سال کار تمام وقت یا معادل آن، در هریک از مشاغلی که در دو گروه قبلی نام برده شد و یا سابقه حداقل یک سال تحصیل در کشور کانادا را داشته باشند، می‌توانند با برنامه تجربه کاری کانادایی، موفق به دریافت اقامت اکسپرس اینتری کانادا شوند. البته اگر شخصی در کانادا پناهنده باشد یا سابقه کار وی مورد تأیید و رسمی نباشد، نمی‌تواند از این طریق اقامت دائمی کشور کانادا را بگیرد.

مهاجرت استانی کانادا «PNP»

براساس برنامه مهاجرت استانی کانادا «Provincial Nominee Program» ، استان‌های کانادا با توجه به نیاز خود به نیروی کار فنی یا، متخصص یا هر گروه شغلی دیگر، مهاجران اکسپرس اینتری را پذیرش می‌کنند. بنابراین اگر شما به زندگی در هریک از استان‌های کانادا مانند انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا و … (به غیر از استان کبک) علاقه داشته باشید، می‌توانید از روی این برنامه برای دریافت اقامت دائم اکسپرس اینتری کانادا اقدام نمایید. اگر شخص شرایط استان مد نظر را داشته باشد، دعوت‌نامه‌ای از طرف آن استان برای شخص ارسال می‌شود که عملاً به‌معنای تأیید درخواست اقامت دائم وی است.

در دو روش اول برنامه اکسپرس اینتری، فرد باید علاوه بر داشتن شرایط نامبرده، در صورتی که جاب آفر یا پیشنهاد کاری نداشته باشد، باید بتواند تمکن مالی  جهت تامین هزینه های یک سال اول زندگی در کانادا را اثبات کند.

لیست بهترین مشاغل اکسپرس اینتری کانادا

اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری

شما در هر حرفه‌ای توانایی داشته باشید، می‌توانید شانس دریافت اقامت کانادا در طرح اکسپرس اینتری را دریافت کنید. اما برخی از مشاغل دارای امتیاز بالاتری در این روش هستند. درواقع کشور کانادا به افراد متخصص در برخی از رشته‌های کاری در پایتخت و استان‌های خود بیشتر نیاز دارد. این مشاغل معمولاً مشاغلی هستند که در تمام نقاط دنیا طرفدار دارند و مختلص منطقه خاصی نیستند. اگر بخواهیم لیستی از بهترین شغل‌ها برای برنده شدن در طرح اکسپرس اینتری را نام ببریم، می‌توان مشاغل موجود در جدول زیر را نام برد:

بهترین مشاغل اکسپرس اینتری
مدیر ارشد دولتیمدیر ارشد در حوزه‌های مالی
مدیر ارشد در حوزه‌های بهداشتمدیر ارشد در حوزه‌ تجارت و صادرات
مدیر مالیمدیر منابع انسانی
مدیر خریدمدیر امور خدماتی
مدیر بیمه و املاکمدیر تبلیغات و بازاریابی
مدیریت تولیدحسابرس و حسابدار مالی
متخصص حقوق و قانون‌گذاریتحلیلگر مالی و سرمایه گذاری
شیمی‌دانفیزیکدان
زمین شناس یا اقیانوس شناسهواشناس یا اقلیم شناس
زیست شناسمهندس عمران
مهندس مکانیکمهندس برق و الکترونیک
مهندس هوافضامهندس نرم افزار و طراح
مهندس عمرانمهندس معماری
برنامه نویس کامپیوترو توسعه دهنده رسانه‌های تعاملی
طراح و توسعه دهنده وبپرستاران بخش عمومی
پرستاران بخش روانیپزشک متخصص
پزشک عمومی دندان‌پزشک
دامپزشکروانشناس
عکاسآرایشگر
آشپزورزشکار
راننده ماشین سنگینراننده تاکسی
نانواآهنگساز و بازیگر

لیست فوق تنها بخشی از مشاغل برتر  برای اکسپرس اینتری کانادا است که البته رتبه‌های متفاوتی دارند، در بین مشاغل نامبرده، مشاغل مدیریتی دارای بیشترین امتیاز هستند. به دنبال آن، مشاغلی مانند پزشکی، مهندسی و معلمی هستند که بیشترین امتیاز را دارند. پس از آن نیز مشاغل مهارت‌محور،‌ هنری و صنعتی هستند که رتبه بالایی دارند.

مراحل اکسپرس اینتری کانادا

اقامت کانادا express entry

مراحل ثبت نام اکسپرس اینتری از مسائل مهم دیگر در جریان این نوع مهاجرت است. به طوری‌که بیش از هر چیز دیگر این مراحل ثبت نام اکسپرس اینتری است که مورد پرس‌وجو توسط متقاضیان قرار می‌گیرد. مدت زمان پروسه اکسپرس اینتری شامل یک سری مراحل مشخص است. مراحل Express Entry کانادا، اگرچه با پیچیدگی‌ سایر روش‌های مهاجرت همراه نیست، اما این موضوع نیز یک سری مراحل مختص به خود را دارد که باید طی شوند. مراحل روش اکسپرس اینتری کانادا به این ترتیب هستند:

  • بررسی شرایط شخص و تهیه مدارک

    اولین مرحله از مراحل اکسپرس اینتری کانادا، بررسی شرایط و رزومه شخص متقاضی توسط کارشناس مهاجرتی است. بعد از بررسی این مورد، با توجه به شرایط شخص، بهترین برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری به وی پیشنهاد داده می‌شود تا از الزامات آن برنامه باخبر شود و بتواند باقی مراحل را پشت سر بگذارد.
  • ساخت پروفایل اکسپرس اینتری

    در مرحله دوم از مراحل اکسپرس اینتری کانادا، باید یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری کانادا بسازید. پروفایل شخص مانند رزومه در مقایسه با سایر متقاضیان سنجیده و امتیازبندی می‌شود. حداقل امتیاز اکسپرس اینتری در مرحله اول 67 است که در صورت اخذ آن می‌توانید به مرحله دوم اکسپرس اینتری راه پیدا کنید.
  • دریافت دعوتنامه اقدام ITA

    در صورتی‌که موفق به طی کردن دو مرحله قبلی شوید، حالا یک دعوتنامه اقدام «Invitation to Apply» یا ITA برای شما ارسال می‌شود. پس از آن به مدت 60 روز فرصت دارید تا کلیه مدارکی که ادعاهای اولیه شما در مورد سوابق تحصیلی و کاریتان را اثبات می کند، برای اداره مهاجرت ارسال کنید. پس از بررسی و تایید همه مدارک است که اخذ ویزا اکسپرس اینتری ممکن می‌شود
  • ارسال درخواست اقامت دائم کانادا

    مراحل فوق، مراحل کلی اکسپرس اینتری کانادا هستند. البته مراحل جزئی‌تری نیز در جریان مراحل کلی آن وجود دارد که در فرآیند دریافت اطلاعات این نوع اقامت می‌توانید به ترتیب آن‌ها را پشت سر بگذارید. در واقع اگر شما شروط اولیه و مهارت کافی در زمینه تخصصی خود را داشته باشید، طی کردن دیگر مراحل آسان خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم مقاله صفر تا صد LMIA کانادا را بخوانید.

اکسپرس اینتری استانی کانادا

سیستم اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری استانی، یکی دیگر از برنامه‌های اقامت کانادا است که قبلاً در مورد آن اطلاعاتی را ارائه کردیم. برطبق این برنامه، هریک از استان‌های کشور کانادا مانند انتاریو «Ontario»، آلبرتا «Alberta»، بریتیش کلمبیا «British Columbia»، مانیتوبا «Manitoba»، ساسکاچوان «Saskatchewan»، جزیره پرنس ادوارد «Prince Edward Island» و …. می‌توانند از طریق انتخاب متقاضیان در استخر انتظار اکسپرس اینتری، نیروی کار متخصص و فنی موردنظر بازار کار استان خود را جذب کنند. 

به این معنی که متقاضیان می‌توانند در صورت علاقه‌مندی به زندگی در هریک از این استان‌ها در کانادا، در زمان ثبت درخواست پروفایل خود در سیستم اکسپرس اینتری استان یا استان های مورد نظر را انتخاب کنند.  

هزینه اکسپرس اینتری کانادا

هزینه اکسپرس اینتری کانادا

هزینه اکسپرس اینتری کانادا نیز از دیگر موضوعات مهم و قابل تأمل برای مهاجرت به این روش است. 

اگر بخواهیم هزینه‌های مختلفی که در اکسپرس اینتری به آن نیاز دارید و درواقع هزینه اکسپرس اینتری کانادا هستند را برحسب دلار کانادا (CAD) بررسی کنیم، این هزینه‌هایی در این نوع مهاجرت کاری به کانادا از طریق اکسپرس اینتری وجود دارد:

هزینه های اکسپرس اینتری کانادا
هزینه ارزیابی مدارک تحصیلیحدود 300 دلار کانادا برای هر نفر اگر تحویل بین‌المللی را با پیک حساب کنید
هزینه آزمون‌های زبانحدود 300 دلار کانادا در هر آزمون
هزینه معاینات پزشکیاین هزینه بسیار فرار است اما حدوداً می‌توان آن را 200 دلار کانادا در نظر گرفت
هزینه نامزدی استانی (در صورت وجود)بین 250 دلار کانادا (نیوبرانزویک) و 1500 دلار کانادا (انتاریو)
سایر هزینه‌های متفرقهگواهی‌ها، دفاتر اسناد رسمی، ترجمه، تحویل پیک، مبایعه نامه، بیومتریک و .... به‌طور متوسط حدود 175 دلار کانادا برای هر نفر

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا چه مزایایی دارد؟

اكسپرس اينتري

اکسپرس اینتری کانادا یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور است که از سال 2015 اجرایی شده است. این روش با مزیت‌هایی که دارد، چند سالی است که به شدت مورد توجه متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار گرفته است. از جمله مزیت‌های اصلی اکسپرس اینتری کانادا می‌توان چنین مواردی را نام برد:

  • روشی سریع برای دریافت اقامت دائم کانادا به نسبت سایر روش‌ها.
  • اکسپرس اینتری ارزان‌تر از سایر روش‌های مهاجرتی کانادا است.
  • اکسپرس اینتری گروه وسیعی از مشاغل مختلف را در بر می‌گیرد.
  • با استفاده از اکسپرس اینتری می‌توان مهاجرت با اعضای خانواده را تجربه کرد.
  • در اکسپرس اینتری، با تسلط به زبان انگلیسی، نیازی به تسلط به زبان فرانسوی نیست.
  • قرعه‌کشی‌های اکسپرس اینتری هر دو هفته یکبار صورت می‌گیرد و افراد فرصت بالا بردن رتبه خود در آن را دارند.
 

با توجه به این که اکسپرس انتری کانادا یک سیستم مهاجرتی فدرال است، اشخاصی که دعوتنامه برای درخواست دریافت می‌کنند، می‌توانند بهصورت مستقیم برای اقامت دائم کانادا تحت این برنامه درخواست بدهند. بنابراین با توجه به اینکه هزینه‌های این روش به نسبت سایر روش‌های مهاجرتی کمتر است، گزینه مناسبی برای متقاضیان جوان تر است که منابع محدودی را می توانند به فرایند مهاجرت خود اختصاص دهند. 

با اخذ مشاوره و راهنمایی  از کارشناسان حرفه ای ما، با سرعت و دقت بالا می توانید تشکیل پروفایل و سابمیت درخواست اقامت دائم خود را به ما بسپارید. علیرغم اینکه عده ای عقیده دارند این روش آسانی است که هر متقاضی می تواند بصوت مستقل و بدون مشاور برای آن اقدام کند، قطعاً ریزه کاری ها و نکات ظریفی دارد که فقط متخصصین مهاجرتی که همواره در حال بروزرسانی اطلاعات خود در این زمینه هستند و از آخرین تغییرات قوانین مهاجرتی آگاهی دارند، به آنها واقف هستند. پس شانس موفقیت خود را با ااتکا به تجربه و تخصص افراد حرفه ای در این حوزه افزایش دهید.

تعداد دعوت نامه‌های اکسپرس اینتری کانادا

ویزای اکسپرس اینتری

کانادا در نظر دارد تا در سال 2023 میلادی، تعداد 82880 مهاجر را از برنامه اکسپرس اینتری کانادا وارد کشور کانادا کند. البته کانادا تعداد پذیرندگان اکسپرس اینتری برای سال‌های 2022 تا 2024 را بیشتر از این تعداد عنوان کرده بود، اما دلیل کاهش دعوت‌ها را می‌توان در پذیرش بیش از چهل هزار پناهنده افغانی در کانادا جست‌وجو کرد. به هرحال اکسپرس اینتری استانی کانادا و سایر برنامه‌های اکسپرس اینتری، همچنان در کانادا برای جذب نیروی متخصص ادامه خواهد داشت. چراکه پذیرش نیروی متخصص بسیار ایده‌آل‌تر از پذیرش پناهنده در این کشور است!!

 

در نهایت چه اقدامی کنیم؟

در صورتی که شما پس از ثبت درخواست خود در اکسپرس اینتری طی قرعه کشی های اولیه انتخاب نشدید، نگران نباشید چرا که پروفایل شما در  استخر انتظار اکسپرس اینتری به‌مدت 12 ماه فعال باقی خواهد ماند. بنابراین با ارتقا توانمندی زبان انگلیسی (یا فرانسه) خود می‌توانید پروفایل‌تان را به‌روزرسانی کرده و شانس انتخاب شدن در دوره‌های بعدی در اکسپرس اینتری را بالا ببرید. 

اگر در این باره نیاز به مشاوره دقیق‌تر دارید یا مصمم هستید تا از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید از طریق شماره تماس  ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ با موسسه مهاجرتی راهکارهای مثبت نیکان جهت مشاوره مهاجرتی تماس حاصل نمایید؛همچنین میتوانید فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید