رسته های شغلی ⌵

همکاری با ما

شبکه‌ی روابط با ارزش و قابل اتکاء، یکی از مهمترین سرمایه های هر بنگاه اقتصادی مسئولیت پذیر و پیشرو است. ما در راهکارهای مثبت نیکان همواره مترصد آشنائی و همکاری با دیگر اجزا این اکوسیستم هستیم.

موسسات کاریابی بین المللی و موسسات مهاجرتی

اگر به مخاطبانتان اهمیت می‌دهید و مایلید با ارائه بهترین سرویس ممکن به آنها ضمن کسب اعتبار بیشتر، جواب مناسبی به اعتماد آنها داده باشید، می توانید با آغاز همکاری با راهکارهای مثبت نیکان از سرویس های B2B ما بهره مند شوید. برای این منظور با واحد توسعه بازار ما در ارتباط باشید.

مراکز فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی

اگر برای آینده شغلی مهارت آموزان و دانشجویان طرف قرارداد خود، احساس مسئولیت می‌کنید و خواهان راهنمائی آنها برای ترسیم بهترین آینده ممکن هستید، می‌توانید از سرویس های همکاری سازمانی راهکارهای مثبت نیکان استفاده کنید. برای تحقق این هدف با واحد توسعه بازار ما در ارتباط باشید.

مشاوران با تجربه مهاجرت کاری

ما در راهکارهای مثبت نیکان با آغوشی باز از مشاوران کاربلد و مسئولیت پذیر که در عرصه مهاجرت کاری با تجربه هستند استقبال می‌کنیم. اگر فکر می کنید با اضافه شدن شما به تیم ما، ما قابلیت ارائه خدمتی دقیق تر و بهتر را خواهیم داشت،‌ تردید نکنید که ما محیط کاری فوق العاده ای را برای شما آماده کرده ایم. برای گفت و گوی بیشتر با واحد توسعه سرمایه انسانی ما در تماس باشید.

کارشناسان فنی ویزاهای کاری

تلاش های ما بدون داشتن کارشناسان فنی و Caseworker های امین و کاربلد بی نتیجه خواهد بود. اگر مطمئن هستید که با حضور شما تیم قوی تری شکل خواهیم داد و به این جایگاه نه فقط به عنوان یک شغل که به یک فرصت برای انجام دادن کارهای تاثیرگذار فکر می کنید، یعنی جای شما اینجا کنار ما خالی‌ست. کافی‌ست با واحد توسعه سرمایه های انسانی ما در تماس باشید.

همکاری با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید