رسته های شغلی ⌵

پشتیبانی قانونی از کارجویان پس از اخذ ویزا

خدمات پس از ویزا کاری

مهاجرت فقط رفتن نیست، ماندن و موفق شدن از اصول بدیهی یک مهاجرت موفق هستند که این مهم با داشتن یک مشاور خوب میتواند محقق شود. قطعا فکر کردن و ترس از این موضوع که پس از رسیدن به مقصد چه مشکلاتی پیش روی شما خواهد بود میتواند شما را از هدف اصلی دور کند. راهکارهای مثبت نیکان با همکاری هولدینگ مهاجرتی چهره نگار به این موضوع اندیشیده و شرایطی را فراهم کرده که در برخی از کشورها خدمات پس از ویزا برای متقاضیانی که از ابتدا با این مجموعه قرارداد داشتند در دسترس باشد. لیست خدمات قابل ارائه شامل موارد ذیل میباشد که این موارد در هر کشور متفاوت و قابل تغییر است.
خدمات پس از دریافت ویزا کاری

قبل از خروج از کشور خدمات ما شامل چه مواردی میشود ؟

پس از مطمئن شدن از دریافت ویزا باید به فکر دریافت بلیط سفر باشید، اولین نکته چک کردن اینکه آیا پرواز مستقیم از تهران به مقصد وجود دارد یا خیر . پس باید از پروازهای با توقف در یک کشور دیگر استفاده کنید و باید دقت کنید که مدت انتظار شما در فرودگاهی که قرار است به سمت مقصد اصلی پرواز کنید زیاد نباشد که باعث خستگی شما نشود.

قبل از خروج از کشور باید به فکر دریافت ارز کشور مقصد باشید. شما میتوانید با در دست داشتن پاسپورت و مراجعه به صرافی های قانونی در ایران مقدار مشخصی ارز قانونی تهیه کنید. همچنین میزان قابل حمل این ارز برای خروج از ایران و ورود به فرودگاه کشور مقصد نیز قوانین مربوط به خود را دارد.
برای اینکه پس از ورود به خاک مقصد نگرانی بابت اسکان نداشته باشید, میتوانید قبل از سفر برای مدت مشخص هتل، هاستل، پانسیون و یا خانه شخصی رزرو کنید تا بعد از ورود نگرانی کمتری بابت نحوه استقرارتان داشته باشید.
مسئله ای که قطعا پس از دریافت ویزا و قبل از سفر ذهن شما را درگیر خواهد کرد, مربوط به انتقال وسایل مورد نیاز است، اینکه چه وسایلی را میتوانید با خود حمل کنید، چه مواردی ضروری است و کدام موارد را نباید با خود ببرید. همچنین نحوه حمل این وسایل هم میتواند جز موارد مهم باشد.

اقدامات قانونی قبل از خروج شامل مواردی همچون دادن وکالتنامه برای انجام نقل و انتقال اموال منقول و غیرمنقول در صورت نیاز، انتقال، برداشت و واریز پول به حساب های شما در ایران و خارج از ایران، مراجعه به ادارات دولتی جهت انجام کارهای قانونی و غیره… که از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است این کار قبل از خروج از کشور انجام بپذیرد.

خدمات قبل از خروج کشور موسسه راهکارهای مثبت نیکان
برای مشاوره در رابطه با خدمات پس از اخذ ویزا فرم زیر را تکمیل کنید

بعد از خروج از کشور خدمات ما شامل چه مواردی میشود ؟

خدمات پس از خروج کشور موسسه مهاجرتی نیکان

یکی از نگرانی های مهاجرین هنگام ورود به کشور مقصد در فرودگاه, گرفتن ماشین و رفتن تا محل اسکان است که این قضیه میتواند با گرفتن سرویس استقبال فرودگاهی برطرف شود.

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که وارد کشور جدید میشوند مباحث مرتبط با اسکان است که با دریافت این خدمات تمامی موارد همچون پیدا کردن منزل با قیمت مدنظر، اطمینان از قیمت اجاره و کارهای مربوط به اجاره نامه به متقاضی داده میشود.

پس از ورود به خاک مقصد و اجاره منزل یکی از مهم ترین کارها درخواست جهت اخذ کارت اقامت است که متقاضی با مراجعه به اداره مهاجرت و پرکردن فرم های مربوطه باید منتظر بماند تا کارت اقامت از طریق آدرس پستی اعلامی به شما برسد.

بعد از مستقر شدن در کشور جدید شما باید جهت دریافت کارت بیمه به مراکز درمانی مشخص شده مراجعه و پس از انجام تست های پزشکی و پرداخت مبلغی سالیانه کارت بیمه خودتان را دریافت نمایید تا از سیستم خدمات درمانی در آن کشور بهره مند شوید.

یکی دیگر از موارد ضروری پس از ورود به کشور جدید افتتاح حساب بانکی است. شما باید با مراجعه به یکی از بانکهای کشور مقصد درخواست افتتاح حساب خود را ارائه بدهید و پس از تکمیل فرم های مربوطه کارت بانکی خود را دریافت نمایید.

بعد از افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی نوبت به انتقال پول از ایران به کشور مقصد میرسد که جز کارهای مهم و اساسی میباشد، اگر قبل از خروج کارهای قانونی مربوط به حساب های ایران را انجام داده باشید این کار سریع و بدون دردسر خاصی میتواند رخ بدهد.

جهت برقراری ارتباط و استفاده از موبایل نیازمند سیم کارت کشور مقصد هستید که با تحقیق و پرس و جو میتوانید بهترین اپراتور آن کشور را پیدا کرده و با مراجعه به مراکز فروش سیم کارت را تهیه نمایید.

برای جا به جا شدن در کشور مقصد قطعا استفاده از وسایل نقلیه عمومی میتواند بهترین گزینه باشد ولی باید در نظر بگیرید که برای این کار نیاز به کارت حمل و نقل عمومی دارید که از طریق دستگاه های مشخص شده در ایستگاه های مترو میتوانید کارت حمل و نقل خود را به صورت ماهانه یا سالانه دریافت کنید.

تمامی کارتهای اقامت در ابتدا به صورت موقت صادر میشوند و پس از اتمام دوره آن نیازمند تمدید مجدد هستند که در هر روش و کشور شرایط تمدید متفاوت است، ولی با آگاهی از شرایط تمدید و در دست داشتن مدارک مورد نظر میتوانید به اداره مهاجرت شهر خود مراجعه کنید و درخواست تمدید کارت خود را ارائه دهید. در صورتی که قصد تبدیل ویزا را داشته باشید(مثلا تبدیل ویزای دانشجویی به کاری) باید دقیقا همین مراحل طی شود با این تفاوت که در این مرحله نیازمند مدارک کامل تر و دقیق تری از پرونده شما است.

در هرجای دنیا شما برای استفاده از وسایل نقیله مثل موتور و ماشین نیازمند گواهینامه رانندگی هستید که باید پس از ورود به خاک کشور مقصد و دریافت کارت اقامت از طریق ارگان های مربوطه و داشتن شرایط اولیه سن، الزامات پزشکی، دانستن قوانین کشور را داشته باشید. خبر خوب اینکه در برخی کشورها امکان تبدیل گواهینامه ایرانی وجود دارد.

انتقال سرمایه از ایران به مقصد مورد نظر شما پس از اخذ ویزا کاری
خدمات ارائه شده موسسه مهاجرتی نیکان پس از اخذ ویزا کاری

برخی از دانشجویان و خانواده ها جهت آشنایی بیشتر با شهر و محله ای که قرار هست در آنجا زندگی کنند نیازمند دریافت اطلاعات در این خصوص هستند که این قضیه نیازمند این هست که بتوانند مارکت ها، ایستگاها حمل و نقل عمومی، مال ها، مراکز خدمات درمانی، مراکز تفریحی و… را شناسایی کنند.

افرادی که فرزند زیر سن 18 سال دارند و دغدغه مدرسه رفتن را دارند باید در ابتدا نزدیکترین مدرسه ها به محل سکونت را انتخاب کنند و بعد از آن نوع آن مثل دولتی یا خصوص و بعد در خصوص زبان تدریس در مدرسه تصمیم گیری نمایند.

برای کار کردن در برخی کشورهای اروپایی دریافت شماره بیمه ملی اجباری است، برای دریافت این کد باید حداقل 16 سال سن داشته و حداقل 180 روز از سال را در خاک آن کشور ساکن باشید.

در اغلب کشورهای دنیا خانواده ها از پزشک خانواده استفاده میکنند و برای استفاده از این خدمات بعد از دریافت کارت سلامت و بیمه با مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات درمانی میتوانید از ایت سیستم برای خانواده خود بهره مند شوید.

برای مشاوره در رابطه با خدمات پس از اخذ ویزا فرم زیر را تکمیل کنید
ویزا کاری و خدمات ما پس از اخذ ویزا کاری

شما با استفاده از این خدمات و اخذ مشاوره دقیق در برخی یا تمامی این موارد میتوانید از خسارات احتمالی(مالی، زمانی،روحی) جلوگیری نمایید و از لحاظ ذهنی کاملا آمادگی لازم برای یک مهاجرت موفق و بدون دردسر را داشته باشید. خدمات پس از ویزا از این جهت حائز اهمیت می باشد که بسیاری از مهاجرین که بدون کسب اطلاع و گرفتن مشاوره در خصوص این موارد مهاجرت کرده اند دچار صدمات جبران ناپذیر زیادی شده اند.

پس اگر شما هم به جز رفتن به ماندن و موفق شدن فکر میکنید حتما قبل از سفر به این موارد توجه کافی داشته و با دقت و تحت نظر یک مشاور خوب تک تک نکات رو مورد بررسی قرار بدهید تا این تصمیم مهم و تاثیرگذار را به فرایندی صحیح و کم دغدغه همراه سازید.

برای مشاوره در رابطه با خدمات پس از اخذ ویزا فرم زیر را تکمیل کنید
Call Now Buttonتماس بگیرید