رسته های شغلی ⌵

مهاجرت کاری به کانادا

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت
کلیک کنید

مهاجرت کاری به کانادا یکی از اقدامات پرطرفداری است که در حال حاضر توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرده است. کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیری است که با کمبود نیروی کار شدید روبرو می‌باشد. دقیقاً همین موضوع باعث شده تا مقامات این کشور تصمیم بگیرند از طریق پذیرش مهاجران، نیروی کار مورد نیاز خودشان را تامین کنند.

این موضوع هم برای کشور کانادا مفید است و هم می‌تواند شرایط مناسب برای مهاجران را به‌ طور کامل فراهم سازد. طبق آمار موجود، حدود 60 درصد از مهاجران کشور کانادا به واسطه‌ی بازار کار به این کشور مراجعه کرده‌اند و در واقع از ویزای کاری کانادا استفاده می‌کنند.

ما در این مقاله قصد داریم به ‌طور کامل در رابطه با مهاجرت کاری به کانادا، شرایط، مراحل، ضوابط و به‌ طور کلی اطلاعات موجود در این زمینه برای شما صحبت کنیم. شما در این محتوا به‌ طور کامل متوجه خواهید شد که چگونه می‌توانید ویزای کار کانادا را دریافت و در این زمینه راحت‌تر به اهداف خودتان دست پیدا کنید.

 کشور کانادا به‌ عنوان یکی از مرفه‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود که به واسطه پهناور بودن دارای تنوع آب‌ و هوایی بالایی است. فاکتورهایی مانند رفاه کامل، امنیت، امکانات مناسب، شرایط آموزش عالی، اقتصاد مناسب، پذیرش راحت مهاجران و… جزو آن دسته از مواردی هستند که می‌توانند شما را قانع کنند از  خدماتی که در زمینه مهاجرت کاری به کانادا ارائه می‌شود، بهره ببرید. شما می‌توانید با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت که لینک آن در این مقاله قرار داده‌ شده، اطلاعات بیشتری در این ‌رابطه کسب کنید. 

مهاجرت کاری به کانادا

آن چه در این مقاله میخوانید

شرایط لازم برای مهاجرت کاری به کانادا

شرایط مهاجرت کاری به کانادا و اخد ویزا کاری

مهاجرت کاری به کانادا روند خاص خودش را دارد. شما برای این که بتوانید به راحتی روند پذیرش را طی کنید و مهاجرت خودتان را قطعی نمایید، باید شرایطی را داشته باشید. قاعدتاً دارا بودن شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا به شما کمک خواهد کرد تا با دردسر کمتری به هدف خودتان دست پیدا کنید. 

در ادامه برای شما برخی از شرایط مورد نیاز را نام برده‌ایم. شما می‌توانید با فراهم نمودن شرایط مهاجرت با ویزای کار کانادا، به ‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن هدف خود را نهایی کنید. البته با توجه به نوع تخصصی که شما دارید، ممکن است که در برخی موارد به مدارک بیشتر یا کمتری نیاز باشد. بهتر است بعد از پیدا کردن کار در کانادا مدارک خود را برای ترجمه رسمی آماده کنید .

اجازه دهید در ادامه کمی بیشتر در رابطه با شرایط اقامت کانادا از طریق کار صحبت کنیم:

شرایط دریافت ویزا کاری کانادا
مدرک زبانآیلتس حداقل ۶
داشتن تجربه کاریداشتن حداقل 3 ساله سابقه کاری تخصصی
گواهی عدم سوء پیشینهداشتن سوء پیشینه روند مهاجرت را سخت می کند
داشتن تمکن مالیاثبات امکان تمکن مالی خود و خانواده با ارائه اسناد دارایی ها و سوابق مالی و نقدینگی در اختیار
مدرک تحصیلیمتناسب با پیش نیازهای شغل مورد نظر
انواع گواهی برای برخی از تخصص ها میتوانید با اراِئه انواع گواهی نامه ها روند اخذ جاب آفر را راحت تر کنید
ورک پرمیتهر نیروی کار خارجی برای اشتغال در کشور کانادا ملزم به دریافت اجازه کار قانونی است
پاسپورت بدون گذرنامه هیچ روند مهاجرتی امکان پذیر نیست
پاسخ تست‌های پزشکیبرای اطمینان از سلامت جسمی و روانی

تمکن مالی برای مهاجرت کاری به کانادا

داشتن تمکن مالی یکی از شروط اصلی مهاجرت کاری به کانادا می‌باشد. با دریافت گواهی تمکن مالی از حساب های بانکی خود، شما در واقع سندی را ارائه می‌کنید که این سند نشان‌ دهنده نقدینگی موجود در اختیار شما و توانایی لازم برای تامین هزینه های اولیه زندگی در یک کشور خارجی و آغاز به کار کردن می‌باشد. 

مدارکی مانند اسناد سرمایه‌ گذاری، خرید ملک، داشتن حساب‌ های سپرده بانکی و … می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید تمکن مالی خودتان را اثبات کنید. 

هر چند که در مهاجرت کاری شما به قصد اشتغال و کسب درآمد به کانادا وارد می شوید و از ابتدا کارفرما ملزم به پرداخت حقوق به شما خواهد بود، اما به‌ طور کلی تمکن مالی شما باید به‌ قدری باشد که بتوانید هزینه‌ های خوراک، پوشاک، مسکن و هزینه های درمانی را بدو ورود و ماه های اول تا پیش از آنکه به درآمد کافی برسید تامین نمایید

برای اخذ ویزا کاری کانادا به جاب آفر نیاز دارید !

جاب آفر به‌ معنای دعوت ‌نامه شغلی می‌باشد که ممکن است از طرف یک مؤسس، شرکت، یا یک کارفرما برای شما صادر شده باشد. در واقع شما می‌توانید قبل ‌از شروع مهاجرت کاری به کانادا با کارفرما یا یک مؤسسه ارتباط بگیرید و در جهت قانع کردن آن‌ ها برای دادن شغلی به شما قدم بردارید. 

درصورتیکه کارفرما رزومه شما را مناسب تشخیص دهد، بعد از مصاحبه تصمیم به استخدام شما می گیرد و مدرکی به‌ عنوان جاب آفر برای شما صادر می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این مدرک روند دریافت ویزای کاری کانادا را  آغاز کنید. در برخی موارد ممکن است شما نیاز داشته باشید مدت زمانی صبر کنید تا روند صدور جاب آفر برای شما طی شود. 

ورک پرمیت و کار در کانادا

ورک پرمیت شامل یک تاییدیه کتبی می‌شود که می‌تواند روند مهاجرت کاری به کانادا را پیش ببرد‌. این مجوز، توسط اداره مهاجرت کانادا برای شما صادر می‌شود و تعیین می‌کند که برای چه مدت زمانی شما می‌توانید در خاک کانادا بمانید و کار کنید. 

شما می‌توانید به‌ عنوان فردی که پیشنهاد کاری (جاب آفر) دارد یا هنوز پیشنهاد کاری دریافت نکرده و تقاضای اجازه کار باز دارد، ورک پرمیت را از اداره مهاجرت کانادا دریافت نمایید.

علاوه ‌بر این موضوع، اگر ورک پرمیت کانادا را دریافت کنید می‌توانید خانواده خودتان را نیز به این کشور ببرید و آن‌ ها را نیز در این کشور اسکان دهید. ورک پرمیت به شما اجازه می‌دهد تا به سراسر کشور کانادا سفر کنید‌.

 انواع متفاوت ورک پرمیت ها شامل دو دسته ورک پرمیت آزاد یا همان اجازه کار باز و ورک پرمیت وابسته به کارفرما می‌شود که در این حالت دوم شما تنها اجازه کار کردن برای همان کارفرمایی را خواهید داشت که برای شما دعوتنامه کاری صادر کرده و احتمالا مجوز از اداره کار دریافت نموده است.

مشاغل مورد نیاز و پر تقاضا در کانادا

بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا

پیشتر برای شما گفتیم که کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است. این موضوع باعث شده تا این کشور به یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت کاری تبدیل شود. اگر شما طرفدار مهاجرت کاری به کانادا هستید، می‌توانید با کسب اطلاعات در رابطه با شغل‌ های پرطرف‌دار در این کشور، روند مهاجرت را طی کنید. در کنار وجود شرایط مناسب کاری در کانادا، برخی شغل ‌ها به ‌عنوان پرطرف‌دارترین ها شناخته می‌شوند که انتخاب هر کدام از آن‌ ها می‌تواند روند مهاجرت را برای شما را آسان‌تر کند.

لیست شغل‌های پرطرفدار برای مهاجرت كاري به كانادا :

آشپز

مهندس معدن

دامپزشک

لوله کش

مشاور مالی

صندوقدار

حسابدار

مهندس برق

مدیر منابع انسانی

فیزیوتراپ

کارگر

توسعه دهنده وب

متصدی فروش

داروساز

مسئول پذیرش

مهندس مکانیک

به این موضوع توجه داشته باشید که شما می‌توانید در هر زمینه‌ تخصصی در کانادا برای خودتان شغلی داشته باشید. اما برخی از شاخه ‌های شغلی، قاعدتاً شرایط بهتری برای پذیرش دارند و شما می‌توانید راحت‌تر در این زمینه ‌ها روند کار خود را شروع کنید. 

به ‌طور کلی اگر قصد دارید به ‌صورت جدی از خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کار استفاده کنید، می‌توانید با کمی تحقیق و بررسی در زمینه مورد علاقه و تخصصی خودتان درخواست جاب آفر را ارائه دهید و بعد روند مهاجرت کاری را شروع کنید. 

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

مشاغل پردرآمد برای مهاجرت کاری به کانادا

قاعدتاً همه ما به ‌دنبال درآمد بیشتر هستیم. کشور کانادا به واسطه اقتصاد مناسب و نیاز به متخصصان گوناگون، شرایط درآمدی خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد. در واقع با توجه به آمار های موجود، میانگین درآمد کار در کشور کانادا از بسیاری از کشور های دیگر بالاتر می‌باشد. همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید با استفاده از خدمات مهاجرت کاری به کانادا، راحت‌تر یک زندگی مرفه برای خود بسازید و هدف خود را عملی کنید.

انواع گوناگون و متفاوتی از درخواست ‌های شغلی در کشور کانادا وجود دارند که هر کدام از آن‌ ها درآمد خاص خودشان را دارند. اما طبق تحقیقات انجام ‌شده، برخی از این شغل ‌ها، به‌ عنوان پردرآمدترین شغل‌ها در کانادا شناخته می‌شوند که می‌توانند به شما کمک کنند تا راحت‌تر به هدف خود برسید. قاعدتاً شغل‌ های این‌چنینی در کشور های دیگر نیز روند درآمدزایی خوبی خواهند داشت، اما خب در لیست شغل ‌های پردرآمد در کشور کانادا نیز قرار می‌گیرند.

لیست مشاغل پردرآمد در کانادا

شما می‌توانید با برنامه‌ ریزی درست و اصولی و کسب تخصص در زمینه ‌های خاص و متفاوت، یکی از این شغل ‌های بسیار پردرآمد را برای خودتان برگزینید و از داشتن درآمد بالا در کشور کانادا لذت ببرید. البته شغل ‌هایی که ما در ادامه برای شما نام خواهیم برد، شغل‌ های ثابتی هستند. 

اگر شما قصد دارید که بیزینس خاص خودتان را راه بیندازید یا یک کسب‌ و کار شخصی را شروع کنید، قاعدتاً با توجه به شرایط موجود و نوع کسب‌ و کار شما، میزان درآمد متغیر خواهد بود. به این موضوع دقت کنید که هیچ ‌گاه به واسطه داشتن درآمد بالا، شما نباید علاقه خود را رها کنید و در زمینه‌ای که تخصص ندارید برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام کنید. سعی کنید که یک مسیر از پیش‌ تعیین‌ شده و تخصصی را برگزینید و روی یک روتین ثابت، روند اخذ ویزا کار کانادا را پیش ببرید. 

لیست مشاغل پردرآمد در کانادا
جراح/ پزشک 25,000 دلار در ماه
متخصص ارتودنسی24,000 دلار در ماه
مهندس داده10,000 دلار ٖدر ماه
مدیر پروژه 7,500 دلار در ماه
لوله‌کش 6,500 دلار در ماه
معمارِ ابر (متخصص فضای ابری) 11,000 دلار در ماه
مهندس توسعه‌ نرم‌افزار 10,000 دلار در ماه

نکاتی در رابطه با مراحل و روش های مهاجرت کاری به کانادا

مراحل مهاجرت کاری به کانادا

قبل ‌از صحبت در رابطه با مراحل و روش‌ های مهاجرت کاری به کانادا و دریافت ویزای کار کانادا این کشور، باید به این نکته اذعان کرد که اقامت در کشور کانادا در دو نوع اقامت دائم و اقامت موقت دسته‌بندی می‌شود. برای مثال خدماتی مانند اکسپرس اینتری، به‌ عنوان خدمات اقامت دائم شناخته می‌شوند. ولی برای مثال دریافت ویزای کاری و جاب آفر موقت می‌باشد و شما باید به ‌صورت دوره‌ای، ویزا کاری خودتان را تمدید کنید.

طبق تحقیقات انجام ‌شده، ممکن است که شما نیاز داشته باشید برای چند دوره متفاوت جاب آفر خودتان را تمدید کنید تا در نهایت بتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت و در این کشور زندگی خود را شروع کنید. مرحله به مرحله مهاجرت کاری به کانادا شامل اقداماتی می‌شوند که کاملاً ضروری و مهم می‌باشند. شما باید با کسب اطلاعات دقیق و کمک گرفتن از افراد متخصص، تمامی این مراحل را به ‌صورت دقیق و کامل پیش ببرید. قاعدتاً عدم توجه به قوانین موجود در این زمینه یا عدم داشتن یک روتین و برنامه‌ریزی، می‌تواند شما را از مسیر مناسب مهاجرت منحرف کند. 

مراحل مهاجرت کاری به کانادا و دریافت ویزای کاری

به این موضوع دقت کنید که مراحل مهاجرت به مهاجرت کاری به کانادا با توجه به نوع درخواست شما متفاوت خواهد بود. اجازه دهید با یکدیگر را بیشتر در رابطه با این مراحل صحبت کنیم. 

مرحله اول

شناخت کشور کانادا و کسب اطلاعات کامل در رابطه با ویزای کار کانادا

در مرحله اول از شروع روند مهاجرت کاری به کانادا شما باید در رابطه با فرهنگ کانادا و شغلی که در آن تخصص دارید، اطلاعات کامل به دست بیاورید. شما قرار است که در کشور کانادا زندگی کنید و با مردمان این کشور و قوانین موجود در آن سر و کله بزنید. قاعدتاً، شناخت فاکتور های گوناگون و مطالعه در رابطه با قوانین این کشور به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر از مشکلات و چالش‌ ها عبور کنید. 

علاوه ‌بر این موضوع، شما باید در رابطه با شغل مورد نظر خود، شماره ناک شغل درخواستی و قوانین موجود در رابطه با شغل مورد نظر اطلاعات کسب کنید. برای مثال میزان درآمد، نوع کار، ساعت کار، و …. جزو آن دسته از مواردی هستند که باید حتماً مورد بررسی قرار بگیرند. 

مرحله دوم

شروع روند جمع ‌آوری مدارک برای مهاجرت کاری به کانادا

در مرحله دوم از مهاجرت کاری به کانادا شما باید روند جمع ‌آوری مدارک را شروع کنید. با توجه به نوع ویزای مورد نظر و همچنین شرایط موجود، شما به مدارک گوناگونی در این زمینه نیاز دارید. اگر میخواهید با جاب آفر روند دریافت ویزا را پیش ببرید، باید سند درخواست شغلی را دریافت کنید و با اقدامات مناسب درخواست ویزای کار را بدهید. معمولاً در این شرایط کارفرمای مورد نظر شما باید این درخواست را ارائه دهد.

در ادامه با بررسی‌ های موجود روند صدور ویزا برای شما پیش خواهد رفت. اگر قصد دارید بدون جاب آفر ویزای مورد نظر خود را دریافت کنید، باید خودتان وارد سایت اداره مهاجرت کانادا شوید و بعد از دانلود فرم‌ های مربوطه، آن ‌ها را به ‌طور کامل پر کنید و مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. در قدم بعد باید سفارت کانادا در یکی از کشور های همسایه مراجعه کنید تا بتوانید روند انگشت‌نگاری را به‌ طور کامل پیش ببرید. در انتها نیز شما می‌توانید از تاییدیه درخواست خود را دریافت کنید و از استفاده از ویزای کاری خود لذت ببرید. 

مرحله سوم

شروع روند جمع ‌آوری مدارک برای مهاجرت کاری به کانادا

در مرحله سوم هنگامی ‌که شما روند دریافت ویزا را پیش بردید، می‌توانید با دریافت بلیط به کشور کانادا سفر و روند کار خود را شروع کنید. قاعدتاً هنگامی ‌که شما به کشور کانادا می‌روید، باید اداره مهاجرت مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات کامل و جامعی را به دست بیاورید و روند شروع کار خودتان را متوجه شوید. 

به‌ هیچ‌ عنوان اقدام خودسرانه‌ای در این زمینه انجام ندهید و حتماً با یک فرد متخصص در ارتباط باشید تا بتوانید راحت‌تر روی روال بیفتید و روند زندگی خود را با ویزای کاری شروع کنید. به این موضوع دقت کنید که با توجه به نوع کاری که شما انجام می‌دهید و شرایط ‌موجود، برای شما ویزای موقت صادر می‌شود. ویزای موقت می‌تواند مدت زمان خاصی اعتبار داشته باشد.

 بعد از پایان اعتبار، شما باید دوباره با انجام اقدامات گوناگون روند تمدید ویزا را پیش ببرید تا بتوانید بدون هیچ‌ گونه مشکلی زندگی خود در کشور کانادا را ادامه دهید؛ همینطور پس از این که این مقاله را خواندید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله LMIA کانادا را برای درک بیشتر درباره مهاجرت به کانادا از طریق کار را مطالعه نمایید.

روش های مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای کاری

روش های مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت کاری به کانادا، روش ‌های گوناگونی وجود دارند. هر کدام از این روش ‌ها، به ‌نحوی به شما کمک می‌کنند تا ویزای کار کانادا را دریافت کنید و در زمینه تخصصی خود مشغول به کار شوید. پیشتر برای شما در رابطه با شرایط مهاجرت کاری به کانادا صحبت کردیم. با توجه به این شرایط، شما باید یکی از انواع متفاوت روش‌ های دریافت ویزا را انتخاب کنید و از طریق آن روند دریافت ویزا را پیش ببرید. مهاجرت به کانادا از طریق کار اقدام پرطرف‌داری است همین موضوع باعث شده تا دولت‌ مردان این کشور دسته‌بندی های منظمی را برای ویزای خودشان در نظر بگیرند تا هر فردی بتواند به ‌صورت راحت‌تر و دقیق‌تر از این خدمات بهره ببرد.

به این موضوع دقت داشته باشید که انتخاب روش تاثیرگذار برای دریافت ویزای کاری کانادا در اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر روند مهاجرت را پیش ببرید. به ‌طور کلی 6 روش گوناگون برای اخذ ویزای کار کانادا وجود دارد که معمولاً از بین این 6 روش، ویزای فدرال و همچنین ویزای استانی به‌ عنوان پرطرف‌دارترین ویزای کار کانادا شناخته می‌شوند. اجازه دهید در ادامه بیشتر در این رابطه با هم‌ صحبت کنیم. 

مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه فدرال

در مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه فدرال، متقاضیان با استفاده از سیستم اکسپرس اینتری کانادا می‌توانند درخواست خودشان ثبت کنند. در این روش بر اساس فاکتور هایی مثل تجربه‌ی کاری، میزان تحصیلات، پیشنهادات شغلی، مهارت‌ های زبانی و میزان انطباق‌پذیری، به شما امتیازاتی ارائه می‌شود. 

در اکسپرس اینتری شما در واقع در یک مصاحبه شرکت می‌کنید که در این مصاحبه مسئولان فعال در این زمینه تلاش می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت کنند. در ادامه با توجه به مهارت‌ های موجود امتیازاتی را به شما می‌دهند. 

اگر مجموع امتیازات شما از 67 بیشتر باشد، شما می‌توانید در شغل مورد نظر خود پذیرش شوید و روند دریافت ویزای کاری خودتان را پیش ببرید. اما اگر امتیاز شما از 67 پایین‌تر باشد، متاسفانه به شما ویزا اعطا نمی‌شود.شما می‌توانید با بهبود شرایط خودتان و سعی برای انطباق بیشتر با مهارت ‌های مورد نیاز و فاکتور های تاثیرگذار، امتیاز خودتان را بیشتر کنید تا بتوانید در انتها راحت روند دریافت ویزا را پیش ببرید، احتمالا شما منظور ما از امتیاز را متوجه نمیشوید باید بگوییم که اگر میخواهید ویزای کار کانادا را از این روش دریافت کنید، باید امتیاز داشته باشید! ما در مقاله امتیازبندی مهاجرت به کانادا به طور مفصل توضیحات لازم را داده ایم .

محاسبه رایگان امتیاز اکسپرس اینتری
محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری

مهاجرت کاری با ویزای کار استانی

از دیگر روش‌ های مهاجرت کاری به کانادا، ما می‌توانیم به دریافت ویزای کار استانی اشاره کنیم. دولت کانادا، اختیارات متفاوتی را به هر استان کانادا داده تا این استان‌ ها بتوانند به ‌صورت دقیق و جزئی نیاز خود به نیروی کار را مشخص کنند. در سیستم اعطای ویزای کار استانی کانادا سیستم ‌های امتیازدهی گوناگونی وجود دارند که در هر استان متفاوت هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز های شغلی هر استان و سیستم امتیازدهی این استان ‌ها، روند دریافت ویزای کاری را پیش ببرید. 

مهاجرت کاری از طریق جاب آفر

ویزای جاب آفر، یکی دیگر از ویزا ‌هایی است که می‌تواند شرایط مهاجرت کاری به کانادا را برای شما فراهم کند. پیشتر برای شما گفتیم که جاب آفر پیشنهاد شغلی است که از طریق یک مؤسسه یا یک کارفرما به شما ارائه می‌شود. این روش برای دریافت ویزا یکی از بهترین روش‌هاست. شما باید باید سعی کنید که با تحقیق، جاب آفر های متناسب با مهارت خود را پیدا کنید تا بتوانید متناسب با آن‌ ها اقدامات گوناگونی را انجام دهید. 

مهاجرت کاری از طریق ویزای خود اشتغالی

از دیگر ویزا های موجود برای مهاجرت کاری به کانادا، ما می‌توانیم ویزای خود اشتغالی اشاره کنیم. اگر شما در یکی از حوزه‌ های فرهنگی، ورزشی، و همچنین هنری فعالیت می‌کنید، می‌توانید به دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا بپردازید. 

مهاجرت کاری با ویزای انتقال درون شرکتی ICT

این ویزا یکی دیگر از ویزا های پرطرف‌دار مهاجرت به کانادا می‌باشد که به شما به‌ عنوان یک مدیر کسب‌ و کار کمک می‌کند بدون نیاز به مدرک زبان و مدرک تحصیلی تخصصی روند کار خودتان را در کانادا آغاز کنید. شما می‌توانید در این روش برای اعضای خانواده خودتان نیز ویزا دریافت کنید. 

ویزای کار پس ‌از تحصیل

یکی دیگر از روش ‌های دریافت ویزای کار کانادا، ویزای کار بعد از تحصیل می‌باشد. البته دریافت این ویزا منوط به تحصیل در کشور کانادا و داشتن ویزای تحصیلی می‌باشد. در این شرایط شما بعد از اتمام تحصیل خودتان در مقاطع بالاتر از دیپلم، تا 6 ماه فرصت دارید که برای خود کار پیدا کنید. 

اگر موفق شوید در این بازه زمانی در جایی استخدام شوید، می‌توانید ویزای تحصیلی خودتان را به ویزای کار تبدیل کنید و برای حدود 3 سال از این ویزا استفاده کنید. قاعدتاً اگر شما در زمینه کاری خود موفق‌تر عمل کنید، می‌توانید ویزای خود را تمدید کنید یا از طریق روش‌ های دیگر اقامت دائم در کانادا، اقدامات مورد نیاز را انجام دهید همچنین به شما پیشنهاد میکنیم که در صورتی جویای تحصیل در کانادا هستید، میتوانید از موسسه مهاجرتی چهره‌نگار کمک بگیرید.

هزینه ویزای کار در کانادا

هزینه ویزا کاری کانادا

برای مهاجرت کاری به کانادا و دریافت ویزای کار، شما باید هزینه‌ هایی را بپردازید. قاعدتاً اگر قرار باشد مدارک شما بررسی شوند و روند درخواست شما تایید یا رد شود، باید انرژی و زمان صرف شود. همین موضوع باعث می‌شود تا شما برای استفاده از این خدمات به نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید. به‌ طور کلی می‌توان گفت که علاوه ‌بر پرداخت هزینه مشاوره و ارتباط گرفتن با متخصصانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، شما برای دریافت ورک پرمیت، انگشت‌نگاری، فرایند بررسی درخواست ویزای کشور کانادا، دریافت مجوز کار نامحدود و … باید هزینه ‌های جداگانه‌ای را پرداخت کنید.

همواره فیش‌ های پرداختی این مراحل باید همراه شما باشند تا بتوانید در صورت نیاز از آن‌ ها به ‌درستی استفاده کنید. هزینه‌ هایی که شما باید آن‌ ها را پرداخت کنید کاملاً قانونی هستند و باید جدی گرفته شوند. اگر علاوه‌ بر این موارد قصد دارید که از کمک یک فرد متخصص یا به‌ عبارت‌ دیگر وکیل مهاجرتی نیز استفاده کنید، باید هزینه جداگانه‌ای را به‌ عنوان دستمزد در این زمینه پرداخت کنید. این هزینه‌ ها کاملاً قانونی می‌باشند و در هر شرایطی ای شما نیاز دارید تا آن ‌ها را پرداخت کنید. 

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

وضعیت کار در کانادا، قوانین مهاجرت کاری به کانادا

قانون کار کانادا

اطلاع از وضعیت کار در کشور کانادا به شما کمک می‌کند تا با تسلط بیشتری روند مهاجرت کاری به کانادا را طی کنید. ساعت کاری در کانادا برای کارمندانی که در یک شرکت صنعتی تحت نظارت دولت فعالیت می‌کنند 8 ساعت در روز می‌باشد. در واقع جمع ساعات کار یک کارمند یا کارگر باید 40 ساعت در هفته باشد. 

شروع ساعت کاری در کانادا به‌ صورت رسمی ساعت 9 صبح می‌باشد و در ساعت 5 عصر نیز پایان می‌یابد. تقریباً قوانین ساعت کاری در کشور ها مشابه می‌باشند. یعنی اگر شما به ساعت کاری ایران عادت دارید، نگران نباشید؛ زیرا ساعت کاری کانادا نیز زیاد با ایران تفاوتی ندارد.

اگر شما قصد دارید که در شغل‌ های پاره وقت فعالیت داشته باشید، می‌توانید هر هفته تنها 20 ساعت کار کنید زیرا قوانین موجود در این کشور اجازه کارکردن بیش ‌از  20 ساعت رو به شما نمی‌دهند. سعی کنید که حتماً قبل ‌از شروع کار در رابطه با قوانین موجود در این زمینه اطلاعات کسب کنید تا در روند کار مشکلی برای شما پیش نیاید و فشار روانی به شما وارد نشود. توجه داشته باشید که بعد از مهاجرت و دور شدن از شهر و خانواده، مشکلات روانی می‌توانند تأثیرات چندین برابری در روحیه شما داشته باشند‌. پس سعی کنید از به وجود آمدن مشکلات گوناگون جلوگیری کنید. ‌ 

حداقل حقوق در کانادا

حقوق ماهیانه در کانادا

کسب اطلاعات در رابطه با حداقل حقوق در کانادا به شما کمک خواهد کرد تا به ‌صورت هوشمندانه‌تری از خدمات مهاجرت کاری به کانادا و دریافت ویزای کار کانادا استفاده کنید. 

ما در ادامه، برای شما اطلاعات کاملی در رابطه با حداقل میزان حقوق در هر ایالت به‌ ازای پرطرف‌دارترین شغل ‌های کانادا را ارائه داده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به اطلاعات ارائه‌ شده راحت‌تر در زمینه مهاجرت کاری به کانادا قدم بردارید و به هدف خودتان دست پیدا کنید. 


حداقل حقوق در هر ایالت‌های کانادا در ازای 1 ساعت
آلبرتا15.00 دلار
برتیش کلمبیا15.65 دلار
مانیتوبا13.50 دلار
نیوبرانزویک13.75 دلار
نیوفاندلند و لابرادور13.70 دلار
قلمروهای شمال غرب کانادا15.20 دلار
نوا اسکوشیا13.60 دلار
نوناووت16.00 دلار
اونتاریو15.50 دلار
پرنس ادوارد آیلند13.70 دلار
کبک14.25 دلار
ساسکاچوان13.00 دلار
یوکان15.70 دلار

همین طور ما برای شما حقوق ساعتی شغل‌های پر طرفدار در کانادا را لیست کرده‌ایم تا در صورتی که قصد مهاجرت کاری به کانادا و دریافت ویزای کار کانادا را دارید، از حقوق آینده خود مطلع باشیدو


حقوق شغل های پرطرفدار در کانادا در ازای 1 ساعت
باریستا17 دلار
آشپز14 دلار
پزشک30 دلار
صندوقدار14 دلار
کارگر16.61 دلار

مهاجرت کاری به کانادا همراه با خانواده

مهاجرت خانوادگی به کانادا

خوشبختانه کانادا کشوری است که به حفظ که هم‌بستگی خانواده اهمیت زیادی می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید  به‌ راحتی با استفاده از خدمات مهاجرت کاری به کانادا خانواده خودتان را نیز همراهتان ببرید. فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید از طریق چه روش ‌هایی ویزای کاری کانادا را دریافت کنید. 

هنگامی ‌که در حال تشکیل پرونده برای دریافت برای ارسال مدارک خودتان هستید، می‌توانید برای اعضای خانواده خودتان نیز تشکیل پرونده دهید. اگر شرایط شما تأیید شود و شما صلاحیت ‌های لازم را داشته باشید، به خانواده شما نیز اجازه ورود و زندگی به کانادا داده می‌شود. اما به‌ هر حال در این زمینه قوانین گوناگونی وجود دارند که ممکن است در برخی موارد موانعی را ایجاد کنند. شما می‌توانید با کمک گرفتن از خدمات دهندگان متخصص که در این زمینه تجربه و مهارت کافی را دارند، راحت‌تر روند مهاجرت به ‌همراه خانواده به کانادا را پیش ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید