رسته های شغلی ⌵

جوشکاری در کانادا

جوشکاری در کانادا شغلی با درآمد بالا میباشد؛ کشور کانادا یک مقصد عالی برای کسانی است که در کشور خود تجربه کار جوشکاری را دارند. جوشکاری در ایران یک شغل پرتقاضا است در کشور کانادا نیز جوشکاری بسیار شغل پرطرفداری است و کانادا همیشه از کارگران ماهر جوشکاری در این کشور استقبال می‌کند. مهاجرت به کانادا با تجربه در شغل جوشکاری می‌تواند فرصت‌های بسیار عالی را برای شما و خانواده‌تان ایجاد کند. به طور کلی اکثر مشاغل فنی از جمله جوشکاری در کانادا بازار کار خوبی در کشورهای صنعتی و درحال توسعه ماننداین کشور دارد.

جوشکارها سازه‌ها و تجهیزات فلزی را با استفاده از دستگاه برش، شکل دهنده و سایر ابزارهای اندازه گیری مونتاژ می کنند. جوشکاران محصولات فلزی را مطابق با مشخصاتی که مشتری یا کارفرما سفارش داده تولید خواهند کرد. آن‌ها از چندین دستگاه جوش برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و سازه‌های فلزی در چندین اندازه مختلف استفاده می‌کنند. جوشکاران در کشور کانادا و همین‌طور کشورهای صنعتی دیگر به دانش خواندن و تفسیر نمودارها، طرح‌ها و نقشه‌ها برای تعیین عملیاتی که قرار است انجام دهند نیاز دارند؛ اگر که شما هم به دنبال جوشکاری در کانادا هستید توصیه میکنیم فرم ارزیابی مهاجرت ما را تکمیل کرده تا کارشناسان شما را درباره اعزام جوشکار به کانادا به طور کامل راهنمایی کنند.

بهتر است بدانید که یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا به عنوان جوشکار، گرفتن ویزای اسکیل ورکر کانادا (Skilled Worker) است. حرفه جوشکاری یکی از مشاغل فنی پرتقاضا با درآمد بسیار عالی و مناسب است که در لیست ناک (بهترین شغل ها برای مهاجرت ) 72106 قرار گرفته است.

اکنون بیایید با روش‌هایی آشنا شویم که می‌توانید به عنوان یک جوشکار اقامت دائم کانادا را داشته باشید!

مهاجرت از طریق جوشکاری به کانادا

آن چه در این مقاله میخوانید

بازار کار جوشکاری در کانادا

جوشکارهای درجه یک در حال حاضر در سراسر کانادا تقاضای بالایی دارند، اگرچه از نظر تقاضای مطلق، استان بریتیش کلمبیا کانادا به طور قابل توجهی تقاضای بیشتری برای نقش‌های متفاوت جوشکاری نسبت به سایر استان‌ها دارد و نشان می‌دهد مکان خوبی برای اعزام جوشکار به کانادا است.

زیرساخت‌های قدیمی کشور کانادا به تخصص جوشکارها، برش‌دهندگان، لحیم‌کارها برای کمک به بازسازی پل‌ها، بزرگراه‌ها و ساختمان‌ها نیاز دارد. این کارگران همچنین در کارخانه‌های تولیدی که قطعات فلزی انواع دستگاه­ها و محصولاتی مانند تجهیزات حمل‌ونقل تولید می‌کنند، مورد تقاضا خواهند بود.

برای جوشکارها و اپراتورهای ماشین آلات مرتبط، طی دوره 2022-2031، انتظار می‌رود فرصت‌های شغلی جدید (ناشی از تقاضای افزایش توسعه و تقاضای جایگزینی نیروی کار ) به 17700 نفر برسد.

انتظار می‌رود شرایط کمبود نیروی کار که در سال‌های اخیر در تمامی کشورها مشاهده شده است، در دوره 2022-2031 نیز ادامه داشته باشد.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

عناوین شغلی جوشکاری در کانادا

استخدام جوشکار در کانادا

همه جوشکارانی که در سراسر دنیا مشغول به کار هستند و قصد زندگی همیشگی در کانادا را دارند در صورت داشتن تجربه کاری و سایر گزینه‌های مورد نیاز، می‌توانند واجد شرایط دریافت اقامت دائم این کشور شوند.

در ادامه برخی دیگر از مشاغل مرتبطی که NOC 7237 قرار دارند را برایتان لیست می‌کنیم. 

عبارتند از: 

  • جوشکار ساختمانی 
  • جوشکاری زیر آب
  • جوشکارهای تولیدی 
  • جوشکارهای فولادی سازه
  • کارگران ورق فلز
  • دیگ سازها 
  • جوشکار تعمیر و نگهداری صنعتی
  • جوشکارهای صنعتی
  • جوشکار دکل
  • جوشکاران موتور
  • جوشکارهای نظامی

جوشکار ساختمانی در کانادا

فلز در ساخت ساختمان‌ها، پل‌ها و یا در پروژه‌های مهندسی عمران استفاده می‌شود. جوشکارهای ساختمانی ریسک قابل توجهی را متحمل می‌شوند، زیرا این نوع کار مستلزم آن است که در فضای باز، چندین متر بالاتر از سطح زمین کار کنند.

جوشکاری زیرآب در کانادا

این جوشکاری فرآیند جوشکاری در فشارهای بالا، معمولاً در زیر آب است. کاربردهای این نوع جوشکاری متنوع است – اغلب برای تعمیر کشتی‌ها، سکوهای نفتی دریایی و خطوط لوله استفاده می‌شود؛ باید. در نظر داشت که حقوق جوشکاری زیرآب در کانادا نسبت به سایر عناوین شغلی بالاتر میباشد.

کارگران ورق فلز

ورق فلزی جوشکار متخصصی است که مسئولیت ایجاد، نصب و تعمیر محصولات ورق فلزی را بر عهده دارد. یک کارگر ورق فلز نقشه­های ارائه شده به آن‌ها را تحلیل می‌کند و روش جوشکاری و نوع ماده مورد استفاده را تعیین می‌کنند.

دیگ سازها

کار آن‌ها از نظر فیزیکی چالش برانگیز است زیرا معمولاً شامل کار در فضاهای بسته و در مکان­هایی است که دما و رطوبت بسیار بالایی دارند.

جوشکار تعمیر و نگهداری صنعتی

همانطور که قبلا ذکر شد، تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلف در معرض اصطکاک و کشش زیادی هستند که منجر به سایش و پارگی می‌شود. جوشکار تعمیر و ‌نگهداری صنعتی وظیفه تعمیر این وسایل را برعهده دارد.

جوشکار دکل

جوشکاران دکل مسئول راه‌اندازی جزیره مصنوعی فولادی در یک دکل دریایی و ساخت کل ایستگاه دکل در خشکی هستند.

حقوق جوشکار در کانادا

فردی که به عنوان جوشکار در کانادا کار می‌کند معمولاً حدود 31600 دلار کانادا در سال درآمد دارد. دستمزدها از 14500 دلار کانادا (کمترین) تا 50200 دلار کانادا (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق سالانه جوشکار در کانادا شامل مسکن، حمل‌ونقل و سایر مزایا است. درآمد جوشکار در کانادا بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. در زیر یک تفکیک دقیق از حقوق جوشکار در کانادا را بر اساس معیارهای مختلف مشاهده خواهید کرد.

شهرمیانگین سالیانهبر اساس ساعت
آلبرتا64585 دلار35 دلار
بریتیش کلمبیا57525 دلار30 دلار
مانیتوبا44850 دلار25 دلار
نوااسکوشیا58500 دلار30 دلار

جست‌وجوی شغل جوشکاری در کانادا

اولین قدم به عنوان استخدام جوشکار در کانادا این است که واجد شرایط بودن خود را برای مهاجرت به کانادا به عنوان جوشکار برای یک مسیر مهاجرتی مناسب تعیین کنید‌. سپس باید اعتبار جوشکاری خود را ارزیابی کنید. برای این کار باید سازمان مسئول ارزیابی اعتبار در حرفه خود را شناسایی کنید. برای جوشکاران، سازمان، دفتر جوشکاری کانادا CWD است.

سپس مدارک خود را برای ارزیابی اعتبار کارتان به عنوان جوشکار ارسال کنید. ارسال رزومه مناسب در این مرحله، تعیین کننده پذیرش یا عدم پذیرش شما خواهد بود پس در نحوه جمع‌آوری آن دقت کنید. سپس می‌توانید برای اقامت دائم در کانادا به عنوان جوشکار اقدام کنید.

برای یافتن کار مناسب خود به عنوان جوشکاری در کانادا شما می‌توانید فرصت‌های شغلی را در تابلوهای شغلی مختلف، مانند بانک کار، جست‌وجو کنید و مستقیماً با کارفرمایان بالقوه تماس بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید با یک آژانس استخدام متخصص در یافتن شغل برای افراد ماهر کار کنید.

سطح تجربه مهم‌ترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سال‌های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. به طوری که حقوق یک فرد زمانی که از مرز 10 سال تجربه عبور می‌کند، دوبرابر حقوق اولیه‌اش می‌شود.   

روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق جوشکاری

همانطور که در بالاتر برایتان توضیح دادیم یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق کار جوشکاری، اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا است. این ویزا مخصوص افرادی است که معمولا در دانشگاه‌ها و‌ مدارس فنی‌حرفه‌ای جوشکاری را فرا گرفته‌اند.

کسانی که دوست دارند در یک استان یا قلمرو خاصی زندگی کنند یا مشغول به کار شوند می‌توانند از طریق برنامه Provincial Nominee درخواست دهند. برای این برنامه نیاز به یک پیشنهاد شغلی دارید و شما باید در همان استان که درخواست شغل دادید مشغول به کار شوید.

اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یک برنامه با هدفمندی بالا برای کسانی است که می‌خواهند به عنوان یک‌ کارگر ماهر به کشور کانادا مهاجرت کنند. این سیستم مبتنی بر امتیاز است که شما را در اکسپرس اینتری رتبه‌بندی می‌کند. در صورت دعوت، افراد قادر به مهاجرت از طریق اشتغال و اخذ اقامت دائم هستند.

اکسپرس اینتری شما بر اساس موارد ریر سنجیده و ارزیابی می‌شود: 

۱. سن 

۲. سطح تحصیلات 

۳. مهارت زبانی 

۴. تجربه و سابقه کاری

قبل از این که درخواست ویزای اکسپرس اینتری دهید، باید مطمئن شوید که در سیستم امتیازدهی دولت کانادا، دست کم نمره ۶۷ از ۱۰۰ را دریافت می‌کنید. به نمره شما CRS گفته می‌شود. اگر نمره CRS شما بالاتر از ۶۷ شود، احتمال دارد ویزای اکسپرس اینتری بگیرید ولی اگر کمتر از ۶۷ شود، به شما ویزا داده نمی­شود.

جدول امتیازبندی ویزای اکسپرس اینتری کانادا به این ترتیب است:

 1 مهارت زبانی: حداکثر ۲۸ امتیاز

 2 تحصیلات: حداکثر ۲۵ امتیاز

 3 سابقه کار: حداکثر ۱۵ امتیاز

 4 سن: حداکثر ۱۲ امتیاز

 5 داشتن پیشنهاد کاری از کانادا: حداکثر ۱۰ امتیاز

 6 تطابق پذیری با کانادا: حداکثر ۱۰ امتیاز 

برنامه‌های نامزد استانی(PNP)

اگر شما دوست دارید که در یک استان یا منطقه خاص مستقر باشید برنامه PNP کانادا یا نامزد استانی برای شما بهترین گزینه است. در ابتدا شما برنامه را پیش می‌برید و برای پیداکردن کار اقدام می‌کنید و درخواست می‌دهید. سپس با توجه به معیارهای تعیین شده توسط دولت آن استان، یک کارگر ماهر واجد شرایط را برای مهاجرت به استان خود معرفی می­کنند.

روند مهاجرت جوشکار به کانادا به طور کلی گیج کننده است، اما PNP پیچیدگی خاصی ندارد. چندین مرحله وجود دارد که می‌توانید برای شروع روند درخواست برای PNP صرف نظر از استانی که درخواست می‌کنید، انجام دهید.

مرحله 1: واجد شرایط بودن خود را تعیین کنید.

مرحله 2: فرآیند درخواست را شروع کنید.

مرحله 3: زمان های فرآیند را بررسی کنید.

مرحله 4: مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.

مرحله 5: ورود خود به کانادا را آماده کنید.

و در آخر اگر پذیرفته نشدید دوباره با اصلاحات در برنامه درخواست خود را ثبت کنید. 

کدام راه را برای گرفتن اقامت دائم با جوشکاری در کانادا انتخاب کنم؟

بسیاری از افرادی که به روابط عمومی کانادا علاقه‌مند هستند این سوال را می‌پرسند که برای کدام برنامه اقدام کنند بهتر است؟ اکسپرس اینتری یکی از محبوب‌ترین و به طور معمول سریع‌ترین برنامه‌ها برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق آن است. برنامه اکسپرس اینتری بسته به مجموعه‌ای از معیارها امتیازی را برای هر متقاضی محاسبه می‌کند. با این حال، اگر CRS (سیستم امتیاز بندی مهاجرت به کانادا) شما پایین است، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که در هر یک از برنامه‌های نامزد استانی (PNP) برای کانادا درخواست دهید. بسیاری از PNP ها متقاضی را حتی با امتیاز CRS پایین می­پذیرند.

شرایط استخدام جوشکار در کانادا

استخدام جوشکار در کانادا

مواردی که در ادامه برایتان در جدول لیست می‌کنیم همان چیزی است که معمولا برای کار به آن نیاز دارید.

شرایط استخدام جوشکار در کانادا
سنافراد بالای 18 سال و زیر 46 سال
زبانصحبت کردن به یکی از زبان‌های رسمی کانادا (انگلیسی و فرانسه)
مدرک تحصیلیتکمیل دوره متوسطه معمولا لازم است
سابقه کاریحداقل دو سال سابقه کار تمام وقت
یک پیشنهاد شغلی معتبر برای حداقل یک سال داشته باشید.
مدارک عدم سو سابقهعدم سو سابقه در 5 سال گذشته

نکته مهم: 

برای کار در ایالت آلبرتا باید گواهی­نامه کاری داشته باشید. این گواهی‌نامه در همه استان‌ها و مناطق دیگر نیز در دسترس اما داوطلبانه است.

تجربه در زمینه رباتیک ممکن است مورد نیاز باشد.

شرکت در دوره 3 ساله کارآموزی جوشکاری یا دارا بودن 3 سال سابقه کار و دوره کارآموزی، دارا بودن مدرک کار با اپراتورهای لحیم­کاری، دستگاه جوش و شرکت در آزمون‌های اخذ پروانه کسب جوشکاری ممکن است به طور کلی نیاز باشد.

بهترین شهر کانادا برای جوشکاران

کانادا به عنوان یک کشور صنعتی و علاقه‌مند به توسعه در تمامی استان‌های خود تقاضای بالایی برای جوشکاران دارد. اگرچه منطقه‌های ویندزور انتاریو، ادمونتون آلبرتا و مونترال کبک به دلیل دارا بودن کارخانه‌های ماشین‌سازی و … تقاضای بیشتری خواهند داشت. در نتیجه گزینه‌های مناسب‌تری برای مهاجرت به کانادا از طریق جوشکاری هستند.

ویندزور انتاریو

این شهر معمولاً به عنوان پایتخت خودروسازی کانادا در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه، اقتصاد انتاریو عمدتاً مبتنی بر تولید قطعات خودرو است. البته این برای جوشکاران عالی است زیرا فرآیند تولید خودروها به جوشکاری زیادی نیاز دارد. به جرات می‌توان گفت که منطقه ویندزور انتاریو مکانی عالی برای جوشکاران برای شروع کار خود در کانادا است.

مونترال کبک

مونترال کبک یک قطب صنعتی بزرگ در کانادا است. این شهر همچنین به عنوان یکی از سه پایتخت برتر هوافضا در جهان شناخته می‌شود. مونترال کبک درحال حاضر میزبان مقر  Air Canada، Bombardier و سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی است که همگی بازیگران بزرگی در صنعت هوافضا هستند.

در نتیجه، مونترال هیچ کمبودی در مشاغل مربوط به تولید، از جمله مشاغل جوشکار ندارد. نه تنها صنعت تولید در مونترال در حال گسترش است، بلکه انتظار می‌رود بسیاری از جوشکارانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند نیز به زودی بازنشسته شوند. این کار بسیاری از مشاغل جوشکاری را در مونترال برای تازه واردان و فارغ التحصیلان دبیرستان به طور یکسان باز می‌کند.

ادمونتون آلبرتا

ادمونتون را اغلب «پایتخت نفت کانادا» می‌نامند و دلیل خوبی هم دارد. نفت و گاز یکی از عوامل محرک اصلی موفقیت اقتصادی ادمونتون بوده است. امروزه بخش صنعتی ادمونتون به دلیل ساخت ماشین آلات مورد استفاده در صنایع نفت و گاز، کشاورزی و ساخت‌وساز شناخته شده است. جای تعجب نیست که همه این صنایع تقاضای زیادی برای جوشکار دارند. مانند سایر نقاط کانادا، بسیاری از جوشکاران فعلی در نیروی کار انتظار دارند به زودی بازنشسته شوند. این فرصت­های زیادی را برای تازه واردان برای شروع حرفه جوشکاری در ادمونتون باز می‌کند.

مهارت‌ها و تخصص شغلی مورد نیاز برای شغل جوشکاری در کانادا

بازار کار جوشکاری در کانادا

اگر که شما هم قصد جوشکاری در کانادا را دارید، در ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که چون حقوق جوشکار در کانادا خوب است؛ در نتیجه از شما انتظاراتی را دارند که برای جوشکاری در کانادا باید یک سری مهارتهای خاص و مهم داشته باشید و همین طور در صورتی که این مهارت ها را داشته باشید شانس شما برای مهاجرت به کانادا از طریق جوشکاری نیز زیاد میشود در ادامه به مهارت‌هایی اشاره کرد‌ه‌ایم که شما اگر داشته باشید میتوانید راحت‌تر به کانادا مهاجرت کنید.

مهارت‌های تخصصی جوشکاری در کانادا

  • کار با تجهیزات جوشکاری دستی یا نیمه اتوماتیک
  • تجهیزات برش شعله دستی یا نیمه اتوماتیک
  • تسلط کافی به لحیم کاری
  • توانایی تعمیر یا ترمیم محصولات فلزی
  • تسلط به فرآیند هایی چون جوشکاری قوس تنگستن(GTAW)
  • جوش قوس فلزی گاز(GMAW)
  • جوشکاری قوس با شار(FCAW)
  • جوشکاری قوس پلاسما(PAW)
  • فلز محافظ جوش قوس الکتریکی (SMAW)
  • جوش اکسی استیلن
  • (OAW) جوش مقاومت
  • جوش قوس غوطه‌ور (SAW)
  • مهارت لازم در انواع خاصی از جوشکاری مانند ساخت سفارشی
  • ساخت کشتی و تعمیر
  • جوشکاری دقیق قطعات فضایی
  • جوشکاری مخازن تحت فشار
  • جوشکاری خط لوله
  • جوشکاری ساختاری سازه
  • جوشکاری ماشین آلات و تجهیزات 

توجه به جرئیات!

  • برش اجسام فلزی به ابعاد مشخص
  • اعمال تمام دستورالعملاتی که مشتری سفارش داده است
  • بازرسی قطعات و مواد
  • شناسایی اتصالات قطعه
  • رعایت اصول ایمنی

مهارت‌های ریاضی!

  • درک استدلال فضایی برای ابعاد محصول
  • درک صحیح مدل‌های دو بعدی و سه بعدی
  • خواندن نقشه‌های سفارشی مشتریان
  • محاسبه ابعاد با استاندارد‌های واقعی

مهارت‌های اداری

  • رسیدگی به جزئیات
  • اولویت بندی پروژه‌ها
  • مدیریت موجودی

مهارت‌های اضافی

  • مهارت‌های تحلیلی
  • مونتاژ و جداسازی
  • تست حرارتی
  • اتصال
  • نرم‌افزار جوشکاری
  • خدمات مشتری
  • تمرکز بالا

مدارک لازم برای زندگی و شغل جوشکاری در کانادا

به عنوان یک جوشکار یا اپراتور ماشین‌آلات مرتبط، باید مدارک خود را که در خارج از کانادا کسب کرده‌اید تایید کرده و اطمینان حاصل کنید که در کانادا به رسمیت شناخته شده است. شرایط، آموزش و تحصیلات مورد نیاز برای جوشکاری در کانادا بسته به محل اقامت شما در کانادا متفاوت است. در بیشتر موارد، شما نیاز دارید:

  • دوره متوسطه به پایان رسید
  • برنامه کارآموزی 3 ساله یا بیش از 3 سال تجربه
  • گواهی تجارت (این مورد در آلبرتا لازم است )
  • تاییدیه مهر قرمز (پس از اتمام آزمون مهر قرمز بین استانی به دست می‌آید.
 

همچنین اگر از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقدام به مهاجرت از طریق جوشکاری به کانادا را بکنید، این برنامه شما را بر اساس معیارهای زیر به شما امتیاز می دهد:

  • سن
  • سطح تحصیلات
  • مهارت زبانی
  • تجربه کاری

هزینه مورد نیاز برای مهاجرت جوشکار در کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا به طور کلی حدود 2300 دلار برای هر فرد است. این هزینه شامل هزینه­های دولتی و سایر هزینه‌­های فرد در کانادا می­شود.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق جوشکاری
ارزیابی اعتبار تحصیلی200-345 دلار کانادا
آزمون زبان280- 310 دلار کانادا
مالیات¬های استانی280 دلار کانادا
معاینات پزشکی250-300 دلار کانادا
هزینه حق اقامت دائم500 دلار کانادا
هزینه پردازش درخواست825 دلار کانادا

چشم‌انداز شغلی جوشکاری در کانادا

از آنجایی که کانادا صنعت تولیدی عظیمی دارد، جوشکارها همیشه مورد تقاضا خواهند بود. این به دلیل اهمیت آن‌ها در فرآیند تولید است. با این حال، در آینده نزدیک، انتظار می‌رود تقاضا برای جوشکار بیش از پیش افزایش یابد. این به این دلیل است که در حال حاضر، میانگین سنی جوشکاران در کانادا 55 سال است. با بازنشستگی بسیاری از این جوشکاران، مشاغل جوشکار در سراسر کانادا شروع به کار خواهند کرد.

علاوه بر این، دبیرستان‌های کانادا تاکید زیادی بر مشاغل حرفه‌ای مانند جوشکاری ندارند. به همین دلیل، جوشکاران جوان زیادی برای پر کردن مشاغلی که باز می‌شوند، وجود نخواهد داشت. در نتیجه، در سال‌های آینده مشاغل جوشکاری فراوانی در کانادا وجود خواهد داشت. جوشکاری شغل بسیار خوبی برای ورود به آن به دلیل همه فرصت‌هایی است که در دسترس خواهد بود.

امنیت شغلی جوشکار در کانادا

امنیت شغلی، یکی از موضوعاتی است که دولت کانادا توجه بسیار زیادی به آن دارد و تمامی سعی خودش را در این راستا می­کند.

پوشش اولیه بیمه­‌ای که اکثر مشاغل کوچک جوشکاری به آن نیاز دارند، بیمه مسئولیت عمومی تجاری است. شما می‌توانید حق بیمه را از 1800 دلار در سال با محدودیت 1 میلیون دلاری پیش‌بینی کنید. با اضافه شدن سیاست­های اضافی، مانند پوشش ابزار و تجهیزات، می‌توانید انتظار افزایش حق بیمه را داشته باشید.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

برای شغل جوشکاری در کانادا از کجا شروع کنم؟

جوشکاران واجد شرایط در سراسر کانادا تقاضای زیادی دارند در نتیجه شما در هر شاخه­ای از جوشکاری که مهارت داشته باشید، موقعیت­های شغلی خوبی در انتظار شماست.

تعجب آور نیست که متوسط حقوق جوشکارها نیز بسیار خوب خواهد بود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات راجع به روند مهاجرت خود و این که با توجه به شرایط خاص شما کدام برنامه مهاجرتی متاسب‌تر خواهد بود، با مشاورین موسسه مهاجرتی مثبت نیکان به شماره تماس ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ در ارتباط باشید.

سولات متداول

متوسط حقوق و درآمد سالانه یک جوشکار در کانادا در حدود 31600 دلار کانادا است.

ویندوز انتاریو، مونترال کبک و ادمونتروم آلبرتا به دلیل داشتن کارخانه­های صنعتی تقاضای بیشتری برای جوشکاران دارند.

این کشور اهمیت بالایی به امنیت شغلی کارکنان خود در زمینه­های مختلف می­دهد. در دوران کار شما بیمه مسئولیت عمومی تجاری شامل شما خواهد شد و پس از آن نیز بیمه بیکاری به شما تعلق خواهد گرفت.

جوشکارهای درجه یک در حال حاضر در سراسر کانادا تقاضای بالایی دارند.

در سال‌های 2022-2031 انتظار می‌رود فرصت­های شغلی جدید (ناشی از تقاضای توسعه و تقاضای جایگزینی) به 17700 نفر برسد.

با توجه به صنعت رشد کانادا در زمینه­های ماشین سازی و نفت و گاز تقاضا برای جوشکار ماهر در این کشور بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید