رسته های شغلی ⌵

کار در تورنتو

کار در تورنتو رویایی دست یافتنی است ! تورنتو «Toronto» پرجمعیت‌ترین شهر کشور کانادا «Canada» است که بیشتر افراد در مهاجرت کاری به کانادا ، در این شهر مقیم و مشغول به کار می‌شوند. شرایط این استان برای. کار در تورنتو در حد مطلوبی قرار دارد، به همین خاطر ایرانیان بسیاری در طول سال برای کار در تورنتو داوطلب شده و با استفاده از روش‌های مهاجرتی مختلف مانند اسکیل ورکر کانادا ، مجوز کار در تورنتو را به دست می‌آورند. 

ممکن است شما نیز در بررسی جزئیات این امر، شرایط لازم برای کار در تورنتو را شامل شوید. با در انتهای این مطلب می‌توانید اطلاعات لازم برای استخدام در تورنتو و همچنین راه‌های مناسب برای پیدا کردن کار در تورنتو را نیز مطالعه خواهید کرد. پس اگر مهاجرت و کار در تورنتو برای شما دغدغه ایجاد کرده است، با ما همراه شوید.

اگر که جویای کار در تورنتو هستید میتوانید فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

آن چه در این مقاله میخوانید

چرا کار در تورنتو اهمیت دارد؟

کار در تورنتو

همانطور که اشاره شد، تورنتو بزرگ‌ترین و پرجعیت‌ترین شهر کشور کانادا است که ایرانیان بسیاری مقیم این شهر بوده و در آن به کار مشغول هستند. کشور کانادا کشوری است که از نظر وضعیت اقتصادی و شرایط کاری در حد مطلوبی قرار دارد و مردمی که در این شهر زندگی می‌کنند از استانداردهای بالای زندگی برخوردار هستند.

 همچنین میانگین مقدار درآمد در این کشور حدود ساعتی 14 دلار است که با داشتن مشاغل سطح بالا می‌تواند بیشتر از این مقدار باشد. زندگی در یک کشور پیشرفته و یک شهر بزرگ که امکانات رفاهی، تفریحی و کاری سطح بالایی داشته باشد، برای هر فردی ایده‌آل است. به همین خاطر است کار در تورنتو مورد توجه بسیاری از مهاجرین و ایرانیان قرار گرفته است. وجود بیش از 300 هزار نفر مهاجر ایرانی در کشور کانادا، گواه شرایط مطلوب کار و زندگی در این کشور است.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

بررسی مشاغل پر درآمد برای کار در تورنتو

مشاغل پردرآمد برای استخدام در تورنتو

اگرچه تمام مشاغل در جامعه موردنیاز هستند، اما برخی از مشاغل درآمد بالاتری دارند. برای مثال، به‌صورت معمول درآمد مشاغلی همچون تجارت، برنامه‌نویسی، تولید و مهندسی از مشاغلی همچون رانندگی، پرستاری، کارگری و ….. بیشتر است. از جمله مشاغل پر درآمد در شهر تورنتوی کشور کانادا نیز می‌توان موارد موجود در جدول زیر را نام برد:

لیست مشاغل پردرآمد برای کار در تورنتو
جراح340000 دلار
روانپزشک293000 دلار
دندان‌پزشک233000 دلار
مدیر فناوری اطلاعات203000 دلار
وکیل192000 دلار
مدیر فروش187000 دلار
مهندس مکانیک84000 دلار
پرستار84000 دلار
حسابدار60000 دلار
جوشکار78000 دلار

مشاغل پردرآمد بسیاری را می‌توان برای کار در تورنتو نام برد که از میان آن‌ها می‌توان موارد فوق را به‌عنوان الگو در نظر گرفت و برحسب آن‌ها مقدار درآمد سالانه سایر مشاغل مشابه را نیز ارزیابی کرد.

بهترین مشاغل برای کار در تورنتو

استخدام در تورنتو

گفتیم که مشاغل بسیاری را می‌توان برای کار در تورنتو مورد توجه قرار داد. اما باز هم مشاغلی وجود دارند که در تورنتو بازار کاری فعال‌تری دارند. یعنی افرادی که چنین مشاغلی دارند، می‌توانند آسان‌تر در این شهر کار پیدا کرده و درآمد کسب نمایند. از جمله بهترین مشاغل برای کار در تورنتو می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

پرستاری

پرستاری اگرچه یک شغل رده متوسط است و شغل سطح بالایی محسوب نمی‌شود، اما بازار کار خوبی در کشور کانادا و شهر تورنتو دارد. درآمد ساعتی این شغل در تورنتو بین 24 تا 48 دلار کانادا است. بنابراین پرستاران می‌توانند با سرعت بیشتری برای استخدام در تورنتو اقدام کنند.

عکاسی

شغل عکاسی در کشور کانادا و شهر تورنتو شامل استفاده از دوربین عکاسی برای گرفتن عکس افراد، مناظر، رویدادها، محصولات و …. است. درآمد شغل عکاسی بسته به نوع عکاسی آن در کانادا بین 13 تا 29 دلار کاناد است. عکاسی شاید در کشور ما بهترین شغل نباشد، اما در تورنتو جزو مشاغل مناسب و خوب در نظر گرفته می‌شود، اگر که جویای کار در تورنتو برای شغل عکاسی هستید پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله کار عکاسی در کانادا را مطالعه نمایید.

روانشناسی

ارزیابی و تشخیص اختلالات رفتاری، احساسی و شناختی و همچنین مشاوره دادن به بیماران، درمان بیماران، انجام تحقیقات علمی و به کارگیری نظریه‌های مربوط به فرآیندهای رفتاری در حوزه کار روانشناسی قرار می‌گیرد که درآمد ساعتی آن در تورنتو بین 20 تا 60 دلار است. روانشناسی نیز بازار کار مطلوبی در تورنتو دارد.

همین طور برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مهاجرت روانشناس به کانادا را مطالعه نمایید.

فریلنسری

فریلنسرینگ به معنای آزاد‌کاری است. بنابراین فریلنسر شخصی خوداشتغال است که برای خودش پروژه انجام داده و به سازمان و یا شرکتی تعهد خاصی ندارد ولی با استفاده از حرفه‌ی تخصصی خود با مجموعه‌های مختلف کاری همکاری دارد. درآمد چنین شغلی در تورنتو برای فریلسنرهای حرفه‌ای می‌تواند تا ۴۵۸۲۵ دلار کانادا در سال یا بیشتر هم برسد. اما فریلنسرهای تازه‌کار ممکن است در ابتدا درآمد کمتری داشته باشند!

اگر که شما فریلنسر هستید و قصد مهاجرت به این استان را دارید حتما مقاله ویزای فریلنسری کانادا را مطالعه نمایید.

آرایشگری

آرایشگری خانم‌ها و آقایان با هم تفاوت دارد. اما معمولاً این شغل شامل کوتاهی و حالت‌دهی مو، خدمات آرایشی و پیرایشی است که بازار کار خوبی در تورنتوی کانادا دارد. درآمد آرایشگری در هر ساعت بین 11 تا 25 دلار کانادا است که به مقدار مهارت و نوع کار آرایشگر بستگی دارد.

کارهای خدماتی

کارهای خدماتی طیف گسترده‌ای از وظایف مختلف را در بر می‌گیرند. مراقبت از سالمندان، پرستاران خانگی، نظافتچی‌ها، مسئول خرید و … در گروه مشاغل خدماتی قرار می‌گیرند که بسته به نوع وظیفه‌ای که فرد برعهده می‌گیرد، می‌تواند بازه‌ی درآمدی متفاوتی داشته باشد. اما مشاغل خدماتی جزو مشاغلی هستند که افراد به سهولت می‌توانند در کانادا به آن‌ها مشغول شوند و می‌توان گفت درآمد خوبی هم دارد.

راننده کامیون

میانگین سنی رانندگان کامیون پایه یک در کشور کانادا حدود ۴۸ سال است. درآمد یک راننده کامیون در کانادا می‌تواند ماهانه حدود 4000 تا 5000 دلار کانادا یا بیشتر باشد. اما میانگین هر ساعت کار این رانندگان حدود 20 دلار کانادا است که البته بسته به نوع کامیون و مهارت راننده می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد و بازار کار مناسبی دارد.

مشاغل نامبرده جزو مشاغل مهارت‌محوری هستند که بیشتر افراد می‌توانند آن‌ها را به‌عنوان شغل خود در کشور کانادا انتخاب کنند. این مشاغل در کشور کانادا به افراد واجد شرایط در بین مهاجرین نیاز دارند و افراد جویای کار در تورنتو می‌توانند چنین مشاغلی را برای خود انتخاب کنند. بنابراین اگر فکر می‌کنید می‌توانید یکی از مشاغل فوق را اتخاذ کنید، یکی از شروط کار در تورنتو برای شما فراهم است!

همین طور ما در مقاله‌ای به طور کامل بهترین شغل برای زنان در کانادا را بررسی کرده‌ایم پس اگر که شما جزء بانوان ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

شرایط استخدام در تورنتو

پیدا کردن کار در تورنتو

آگهی استخدام در تورنتو را می‌توان در منابع مختلفی پیدا کرد. اما قبل از بررسی آگهی استخدام در تورنتو باید به روش مهاجرت کاری به این کشور دقت کرد. برای استخدام در تورنتو می‌توان از طریق روش‌هایی چون اسکیل ورکر در اکسپرس اینتری کانادا ، به کشور کانادا مهاجرت کرده و سپس برای دریافت کار در این کشور درخواست بدهید. 

البته اگر قبلاً یک پیشنهاد کار از یک کارفرمای کانادایی دریافت کرده باشد، می‌توانید به‌راحتی با اسکیل ورکر و بدون دردسر برای استخدام در تورنتو انتخاب شده و به کار مشغول شوید.

یکی از مشکلات افرادی که می‌خواهند برای کار به کانادا مهاجرت کنند، نداشتن مدرک زبان است. برای مثال، یک فرد راننده ماشین سنگین ممکن است در کار خود توانایی بالایی داشته باشد اما سطح زبان وی در حد پایینی قرار داشته باشد. به‌صورت کلی داشتن یکی از مدارک زبان انگلیسی یا فرانسوی برای مهاجرت به کشور کانادا ضروری است.

 اما در بین متقاضیان کار در کانادا افرادی وجود دارد که مدرک زبان دارند، اما موفق به دریافت نمره حد نصاب در زبان نشده‌اند یا افرادی هم هستند که کلاً مدرک زبان ندارند. برای گروه اول دوره زبان در کانادا گذاشته می‌شود و دسته دیگر باید ویزای کانادا را برای شرکت در دوره‌های زبان دریافت کنند. بنابراین حتی اگر سطح زبان شما برای کار در کانادا بسیار پایین هم باشد، برای آن راه‌حل وجود دارد، چراکه کانادا درهای مهاجرپذیری خود را بیشتر روی جهان باز کرده است!!

پیدا کردن آگهی استخدام در تورنتو

برای استخدام در تورنتو باید به دنبال انواع آگهی استخدام در تورنتو بود. خوشبختانه وبسایت‌ها و صفحات بسیاری برای پیدا کردن پیشنهادات کار کانادایی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پلتفرم لینکدین «LinkedIn» اشاره کرد. 

اما ممکن است گشتن به دنبال پیشنهادات کار در وبسایت‌های کاری کانادایی برای برخی از افراد دشوار باشد. اما جای نگرانی نیست، چون با  سامانه کاربابی راهکارهای ممی‌توان آسان‌تر به انواع آگهی استخدام در تورنتو دسترسی داشت. در این سامانه می‌توانید از انواع آگهی استخدام کار در تورنتو در شاخه‌های مهندسی، آی‌تی، مدیریتی، هنری، درمانی، خدماتی، طراحی و …. را مشاهده کرده و سپس برای پیشنهاد شغلی موردنظر خود درخواست بدهید!

مهاجرت با خانواده برای کار در تورنتو

جویای کار در تورنتو

با توجه به این که دولت کانادا، تحکیم روابط خانوادگی را برای بهبود وضع جوامع محلی یک راه‌حل مناسب می‌بیند، بنابراین مهاجرت با خانواده برای کار در تورنتو یک امر امکان‌پذیر است. اگر شما از طریق روش‌هایی چون اکسپرس اینتری برای کار در تورنتو اقدام کرده باشید، براساس روش مهاجرتی خود می‌توانید والدین، همسر و فرزندان را به تورنتو ببرید. 

بنابراین اگر شما بتوانید با دریافت پیشنهاد شغلی یا جاب آفر کانادا، موفق به دریافت اقدامت این کشور شوید، آن‌گاه می‌توانید برای همراهی سایر افراد خانواده خود در تورنتو درخواست بدهید. آن‌گاه اعضای خانواده‌تان نیز می‌توانند با آماده کردن مدارک لازم با شما در این مهاجرت کاری همراه شوند.

ساعت کاری در تورنتو

ساعت کاری در کانادا برای یک کارمند در یک شرکت که تحت نظارت دولت فدرال این کشور باشد، حدود هشت ساعت در روز (24 ساعت متوالی) یا 40 ساعت در هفته ارزیابی شده است. به‌صورت معمول شروع ساعت کاری در کانادا از 9 صبح بوده و ساعت 5 بعدازظهر نیز به پایان می‌رسد. 

این روال کاری معمولی در این کشور است که بسیاری از مشاغل از آن تابعیت می‌کنند. اما شرایط کاری در شیفت شب یا سایر شیفت‌های کاری برحسب شرایط و قوانین کار در این کشور برای افراد تنظیم می‌شود.

هر سفری، با اولین قدم شروع میشه...
قدم اول شما، دریافت مشاوره رایگانه

برای کار در تورنتو و استخدام در تورنتو از کجا شروع کنم ؟

شهر تورنتو به‌عنوان شلوغ‌ترین شهر کشور کانادا، یکی از شهرهایی است که بیشترین مهاجر ایرانی را در خود جای داده است. امکانات زندگی، کاری، پزشکی و تفریحی سطح بالای این شهر مورد توجه بسیاری از مهاجرین قرار گرفته است. 

خوشبختانه با سیاست‌های جدید کشور کانادا در پذیرش مهاجر، مسیرهای کاری در کانادا بیشتر شده و همچنین نیازمندی‌های کار تورنتو نیز بیشتر شده است. به طوری‌که پیدا کردن کار در تورنتو کار چندان دشواری نیست. کارهای خدماتی یا کار ساختمانی در تورنتو به آسانی پیدا می‌شود و استخدام در تورنتو برا مهاجرت کاری برای بیشتر افراد امکان‌پذیر است.

 اگر شما نیز خواهان ارزیابی دقیق شرایط خود برای مهاجرت کاری به تورنتو هستید، می‌توانید از طریق شماره تماس  ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳  با مشاوران مؤسسه مهاجرتی راهکارهای مثبت نیکان ارتباط بگیرید.

سولات متداول

میانگین درآمد ماهیانه در تورنتو برای هر فرد حدود 9000 دلار کانادا است که بسته به سطح شغلی که دارد می‌تواند بیشتر از این مقدار شود.

برای هر نوع مهاجرتی به کشور کانادا و شهر تورنتو به مدرک زبان نیاز است. اما مهاجرین کاری در شرایط خاص می‌توانند مدرک زبان خود را در کشور کانادا بگیرند.

اگر مدرک تحصیلی داشته باشید، مهاجرت کاری شما به تورنتو آسان‌تر خواهد بود، در غیر این صورت باید مدارک مهاجرتی، کاری و سابقه کار قابل قبول داشته باشید.

برای آگاهی از شرایط دقیق خود برای مهاجرت کاری به تورنتو می‌توانید با شماره  ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳  تماس بگیرید.

کارمندان در تورنتو موظف به انجام 40 ساعت کار در هفته (هشت کار در روز) هستند که از 9 صبح شروع شده و تا 5 بعدازظهر ادامه دارد.

بله، سالانه ایرانیان بسیاری از طریق مهاجرت کاری به کانادا، موفق به دریافت اقامت موقت و دائم این کشور می‌شوند.

برای پیدا کردن کار در تورنتو می‌توان به صفحات اجتماعی کانادایی یا سامانه کاریابی رهکارهای مثبت نیکان مراجعه کرد.

بله، در مهاجرت کاری به تورنتو می‌توان برای همراهی افراد خانواده مانند فرزندان، همسر و والدین نیز درخواست داد.

برای مهاجرت کاری به تورنتو می‌توان از روش‌هایی همچون اکسپری اینتری، اسکیل ورکر، اسکیل ترید و…. استفاده کرد.

تورنتو مرکز استان انتاریو، بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین شهر کشور کانادا است که بیشترین مهاجر ایرانی را در خود جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید